المشاركات

عرض المشاركات من 2019

قصص سكس ديوث المدير ينيك مراته امامة

صورة
انا شاب متجوز من 5 سنين اتجوزت زميلتي في الكلية كانت جميلة جدا ودلوعة وكل الدفعه نفسها تصاحبها او تتجوزها , لكن انا اللي قدرت اقنعها بنفسي ونحب بعض , وكل الدفعة كانت بتحسدني عليها وعلى جمالها ورقتها وشياكتها , اتجوزنا بعد التخرج مباشرة ابويا و امي كانو عايزين حفيد ومستعجلين , اتجوزنا و مراتي صممت ميحصلش حمل في اول سنتين عشان نلحق نفرح ونتمتع بجوازنا واحنا صغيرين , ابويا وامي زعلو مني ومبقوش بيدوني فلوس وانا كنت لسة متخرج و بشتغل في شركة بمرتب صغير , في يوم كانت الشركة عاملة حفلة بمناسبة عيد ميلاد نائبة المدير اللي هي مرات المدير وكان الكل معزوم في كافيه , أخد مراتي وروحت الحفلة وجه المدير ومراته وسلت على المدير وعرفني على مراته وقالها دة اشرف اللي عايز يسيب الشغل عشان مرتبه مش مكفيه , قالتله زوده يا بيبي دة كيوت خالص وبصت لمراتي وضحكت والمدير ضحك ولقيت مرات المدير بتغمزلي وهي بصراحة كانت جامدة وجسمها خطير , ورد فعل مراتي لما مرات المديرلا قالت دة كيوت بصتلها بصة بايخة , قولت للمدير لو سمحت عايز حضرتك دقيقة , قالي حاضر تعالى نخلع من الجو الخنيق دة , وقال لم

قصص سكس ليلة الدخلة افلام سكسي وحكايات ساخنة

أنا هالة عمري 24 سنة، متجوزة من سنتين، وأتمتع بقدر معقول من الإثارة، فجسمي جذاب وتناسق زي ما صيقاتي دايماً بيقول لي …. وكمان صدري مشدود، وطيز جذابة أوي … وكنت دايماً بأفتخر بطيزي وأتفنن في إني أبرز مفاتني، فكنت بألبس جيبات ضيقة توصف أدق تفاصيل طيزي وأردافي. كان أي حد يشوفني ما يقدرش يرفع عينه عن طيزي المشدودة، وكنت دايماً باسمع نصايح صديقاتي إني أبين سحر طيزي وفاتنها على أساس الطيز الجميلة اللي عندي … وعلى أساس إن الرجالة بتبص دايماً على طيز الست أكتر من أي حتة تانية في جسمها، بس ما كنتش أعرف إن خرم طيزي اللي الناس بتحسدني عليها هتكون سبب معاناتي في إجمل لحظات النيك وممارسة الجنس. من سنتين أتقدم لي شاب أكبر مني بخمس سنين عشان يخطبني، وكان وسيم وطويل، وعنده مكانة إجتماعية مرموقة، ومن الصعب إن أي واحدة ترفضه … واستمرت الخطوبة فترة قصيرة أوي لإنه كان جاهز من مجاميعه، ومش ناقصه أي حاجة صغيرة أو كبيرة. أشترى لي شقة كبيرة أي واحدة تحلم بيها، وعملنا فرح كبير كان كل الموجودين فرحانين ومبسوطين ومن ضمنهم أنا لغاية أول ساعة قضيتها معاه في بيته واللي غيرت حياتي كلها. سكس اغ

سكس ديوث علي اختة الشرموطة

بفصل الصيف بيرجع العديد من المغتربين عشان العطلة وزيارة الاهل واكثر المناسبات والافراح واحنا بحارتنا كان فيه واحد اسمه رشاد عايش برة بفرنسا وحسب ما أعلم أنو كان على علاقة باختي مش رسمية بس هو وهي بمتعو بعض رجع عشان جواز اخته وكان معاه شاب فرنسي بقول وانو ابن صاحب الشغل هنيك وقبل الفرح كان بالليل بيعملو سهريات للعاءلة والجيران غناء ورقص وكان فيه كتير بنات وستات بس النجمة الوحيدة كانت اختي بتمتاز بالجمال والجسد السكسي وبترقص بتخلي الجميع ينظر ليها باعجاب خاصة ال رجالة بتمحنو عليها وكل واحد يتمنى نظرة منها بس هي كانت بتدلع وتغنج لرشاد حتى أنو كل مايلاقي فرصة بيقفش فيها بوس وحك وأنا براقب الوضع لمحت وانو الفرنسي حيكلها آكل لشدة محتتو عليها خاصة وهي بيضاء ولبسها قصير ركبها وفخاضها زي الشهد وباخر السهرة لمحتها مع رشاد نايك ايدها وبيحكو وسمعت بقول لها بكرة عيزاك واحكيلك حاجة وعدم من جانبهم الفرنسي وكلم رشاد بس رشاد ضحك اختي تسالت هو قال أين بس رشاد بكرة ححكيلك وهي رائحة ضرب طيزها بيديه هي نظرت بغنج وحركت كل انوثتها عشان بتزيد لهفتو وشهوتو ورحنا عالبيت والصبح فقت من النوم

قصص سكس مع اول شخص ينيكني غير زوجي

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة

سكس عائلي هايجين علي بعض قصص محارم ساخنة

أسمي أحمد عمري ٤٣ وأنا موظف حكومي زوجتي رنا ذات جسم جميل ورائع بشهادة كل من يراها أنا ذو ميول شاذة أحب النيك بكل أنواعه لدي انجذاب لزميل لي في العمل أسمه عصام عمره ٣٠ سنة هو غير متزوج ضخم الجسم أسود البشرة كان لدي مخاوف أذا صارحتة بااعجابي يقوم برفض الفكرة وفضحي في محل عملي إلى ان جائت الفرصة عندما أتت زوجتي إلى عملي وبعدما ذهبت سألني من هذا كذبت عليه وقلت له هذا صديقه قديمة كنت أعرفها أبدى إعجابه بها قلت له أنها بنت شمال وانه صغير لايستطيع معها شيء أخذ يتباهى بكبر عضوه وانه سيعمل معها كذا وكذا استغليت الموضوع واخذت اتحداه قام بإخراج زبه وقال انضر التفت إليه واو رأيت أكبر زب رأيته في حياتي أكبر من زبي بثلاثة أضعاف قلت له ماذا تفعل انتضر أغلق الباب أريد أن اقيسه أنه ليس حقيقي أغلقت باب المكتب ورجعت له قلت له هل من الممكن أن امسكه قال خذ راحتك مسكتة بيدي اها كم هو رائع وضخم أخذته بفمي ارضع به قال لي ماذا تفعل لكن لم أدع لديه مجال للهرب كملت ما بدأته إلى أن أتى بحليبه بفمي بلعت كله ونضرت إليه وجدته مغمض العين ورأسه إلى الوراء وعندما فتح عينه قال أنته رائع بمص الزب أي

قصص سكس نسوان هايجين xnxxx افلام سكس مثيرة

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها. ندخل فى المهم. بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها. اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش ) سكس خليجي – سكس محجبات – افلام جنس - سكس دياثة - سكس سوداني - فيلم نيك محارم - سكس لبناني - مقاطع سكسي - فيديو سكس - سكس انمي - ءىءء لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم

قصص سكس لبوة مصرية مع رجل غريب ينيكها xxxnx

مبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت شورت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيس

قصص سكس مع خالتي سميه الشرموطة xxxnx

القصه هاي مع خالتي قصه حقيقيه ميه بالميه انا راشد عمري 26 سنه خالتي اسمها سميه عمرها بالاربعين ( متجوزه ) من زمان كان نفسي انام معها وانيك طيزها وكسها وارضع من بزازها بس نا كنت ملاقي الطريقه صارت فجأه خالتي طيزها كبيره ومدوره ومشدوده طريه بترج لما تمشي بتشهي وبزازها اكبر من الوسط بشوي بجننوا بيوم من الايام كانت عندنا ( هي بتشتغل معلمه ) بعد ما كملت من المدرسه اجت علينا المهم انا كنت اتحمم ما كنت عارف انها جايه علينا طلعت من الحمام لاف المنشفه على حالي لقيتها بوجهي مدت ايدها لحتى تسلم علي وسلمت عليها انا بالعاده بسلم عليها امباوسه قربت علي لحتى تبوسني كالعاده وانا قربت عليها ابوسها ولفيت ايدي على خصرها انه عادي يعني لانه متعودين بس نسلم على بعض نحضن بعض المهم انا زبي وقف على اخره وصار يشد بالمنشفه لحتى فلتت المنشفه ووقعت وصار زبي ملزق على رجليها عند كسها هي بعدت ( انه خلص السلام يعني ) شفتها عم تطلع على زبي انا رفعت المنشفه ولفيت حالي فيها وما حكيت اشي كملت حكيي معها عادي بعدها فتت على الغرفه لحتى البس وصرت افكر فيها وبالي صار اكثر وحكيت لحالي لازم انيكها بأي طريق

سكسي مع ابن عمي افلام سكس جديدة xnxxx

هااي انا جميلة احب اعرفكم بنفسي عمري الان 22 عام ووجهي ابيض و جميلة وخدودي ممتلئة وعيوني عسليه وشفاهي زهريه اللون وليست كبيرة وحاجبي رقيق جدا يكاد ان يختفي بسسب لونه البني وشعري لونه بني فاتح وجسمي متناسق كخط ثابت انا رشيقه ونحيفه بشكل عادي ولدي طيز )مؤخرة( صغيرة لكنها ظاهره للخلف ومرتفعه من الأسفل مثل التفاحه وهذا ما عرفته من خالتي عندما قالت انني اجمل اخواتي بجسمي و مؤخرتي ولكنها لم تقل ذلك لكني عرفت مقصدها رغم ذلك لم احظى بأي علاقات مع الشباب لاني لست مهتمه كثيرا ع عكسي الفتيات الذين ليس لديهم سيرة غير الشباب ويحكون لي عن الجنس لكني لم اتوقع انه بتلك المتعه الا بعدما جربته القصه بدأت منذ 4 سنوات طبعا كنت فتاة متفوقه في المدرسه ليس كثيرا لكنني معروفه بذكائي في منطقتنا ولي ابن عمي اكبر مني بسنه واحدة واسمه )سامي( طويل وجسمه رياضي لانه يلعب كورة ويحب يتمرن وهو اسمر البشرة لكنه وسيم وهو مثل اي واحد عادي وكان بشوش جدا ويحب الضحك والهزار يعني محبوب نبدأ الان في القصه كنا في العطله الصيفيه وانا قد نجحت في دراستي لادخل الكيله التي اريدها كنا ذاهبين لفرح ابن عمي الكبي

سكس محارم مع بنتي الــ سكسية xnxx

ربما ممارسة سكس محارم امر غريب نوعا ما و لكنه لذيذ جدا و انا عشته مع بنتي نهى في احتفالنا بعيد الكريسماس و لم نكن من قبل نحكي عن الجنس بل كنا نحترم بعض و انا احب نهى و لكن في ذلك اليوم وجدت نفسي ساخن جدا فانا لم اذق الكس منذ ان ماتت زوجتي في اليوم الذي ولدت فيه نهى . و قد ربيت نهى و حرصت على تعليمها و لكنها فتاة شقية و كثيرا ما كنت اجدها تتجول مع الشباب او تتفرج على قنوات السكس و عوض ان انهرها كنت اتكتم على الامر حتى جاء اليوم الذي وجدت نفسي انيكها و كان يوم عيد الميلاد و الجو بارد جدا . في ذلك اليوم تناقشنا على الامر واتفقنا ان اشتري اللحم لنطبخه و حلوى الميلاد و اخبرتني نهى ان حلم حياتها هو ان ترى البابا نويل و اخبرتها ان في بلادنا لا يوجد لكنها طلبت مني امرا غريبا جدا و هو ان اتقمص دور البابا نويل و اعجبتني الفكرة و كنت املك بنطلون احمر و جاكيت حمراء استخدمهما حين تكون لي بعض الاشغال الخاصة بالترميم و البناء . و امسكت قطعة قطن و صنعت بها لحية ثم ارتديت سروالي و نزعت كيلوتي و ارتديت الجاكيت و انا افكر ان انيك نهى و امارس معها سكس محارم سكس العرب – افلام نيك -

سكس النيك في السينما شرموطه تحكي القصة

هاي كل سنة وانتم طيبين انا عبير 23 سنة مطلقة وعايشة في شقة لوحدي تركها لي زوجي بعد الطلاق متعودة ديما اني اسلي وقتي باي حاجة ومتعودة ديما كل يوم خميس اخرج للسينما اتفرج علي فيلم جديد لاني مدمنة افلام والمرة دي لبست هدومي وخرجت ومكنش في بالي اي جنس مع اني ببقي هايجة ديما بس في اليوم دة مكنتش بفكر اني همارس الجنس مع اي حد دخلت السينما وكانت شبة فاضية وقعدت في مقعد ورا ومكنش حد حوليا بعدها جة شاب وسيم جدا قعد جمبي وقالي مساء الخير فرديت علية سكس امهات – سكس محارم – سكس حيوانات – سكس عربي – سكس مصري – سكس مترجم – افلام سكس – صور سكس – سكس . وبعدها لقيتة بيقلي الفيلم حلو قلتلة جدا فلقيتة بيقلي انا مبسوط جدا لاني قاعد جمب اجمل وحدة في السينما فرحت ضحكت وقلتلة هو في حد في السينما دول يدوبك وبعدين التفت للفيلم وانا بتابعةكنت حاطة ايدي علي الكرسي علي طرفة لقيتة حاطط ايدة علي ايدي فرحت بسطلوا فلقيتة عامل نفسة مش واخد بالة فرحت فكرت وقلت في بالي هي مسكت ايد وانا نفسي في كدة فعملت نفسي والا هنا مش واخدة بالي فلقيتة بعد فترة ما فضل ماسك ايدي منزل ايدة من علي

افلام سكسي اول نيكة في حياتي مع جارتي وبنتها

كان عندى13 سنة و كنت انا وجارتى بنلعلب ام و اب و كنا نطلع فوق السطح علشان انيكها بس مكنتش بعرف انيكها كانت تقلع البنطلون و الكلوت و وتفتح طيزها و كسها احمر و خرمها احمر و تقولى نيكنى كنت بطلع زبى احطة على خرم طيزها بس مش عارف ادخلة ف كنت بخليها تلبس الهدوم تانى و انيكها و هى لبسة الهدوم كان احساس حلو وبوس واحضان كنا كل يوم نعمل كدة لحد مجات جرتنا الى فى الشارع الى وريا تلعب معانا وكانت اكبر منى وعسل وعنيها خضرا طلبت تلعب معايا عريس و عروسة لعبت و وطلعنا فوق السطح علشان ننام مع بعض و لقتها بتقلع البنطلون و الكلوت و ونامت على بطنها و قالتى يلا نيكنى نفس المشكلة مش عارف ادخلة هى كانت خبرة و ضحكت علية و قالت انتا مش عارف تنيك راحت تفت فى ايدها و حطت على خرم طيزها و تفت فى ايدها و حطت على زبى ومسكت زبى وحطتة فى خرم طيزها و هى نايمة على بطنها و فعلا زبى دخل جوة وعرفت سر دخول الزب جوة و حسيت اجمل احساس حسيتة فى حياتى متعة جامدة و تقولى دخلة و طلعة فضلت انيك فيها لحد ما حسيت انى عايز اعمل حمام مياه و طلعت زبى لكن مفيش مياه عايزة تنزل وزبى مولع نار هى لبست هدومها وقالتى نكمل بكر

تتناك في طيزها سكس محارم عربي مع عمها

انا امارس سكس محارم و بنت اخي تحبني و تعشق الجنس معي حيث تحبني حب غريب جدا و انا اكبر منها باكث من ثلاثين سنة و هي بنت اخي الصغير و انا متزوج و لي ابناء اكبر منها و رغم ذلك احبها و اعشقها و اعتبرها خليلتي وعشيقتي . و رغم كل الممارسات التي حدثت بيننا الا اني لم اقترب ابدا من كسها و لم افكر في الامر و كل ممارساتنا كانت من الطيز و الفم فقط و لكن ساحكي لكم كيف ادخلت زبي في طيزها في ذلك اليوم الحار الساخن الذي لا يمكن ان يمحى من ذاكرتي و قد كانت بنت اخي ضيفة عندي في بيتي و طبعا لا احد يشك في الامر سكس ام وبنتها - سكس اب وبنته - سكس نيك مايا خليفة - سكس سارة جاي - سكس هيفاء وهبي - سكس عائلي و اختليت بها و هي تحكي لي عن مشك كان في داخلها و انا اخطتها في حضني و كانت بنت اخي تحبني جتى من دون السكس و ربما تحبني اكثر من ابوها و انا في الاول لم افكر في الجنس و لكن دفئ صدرها و انفاسها الجميلة بدا تحرك الشهوة في داخلي . و بعد لحظات من الاحضان انتصب زبي و جائتني الرغبة في النيك معها و لكن لم اتشجع الا لما رفعت راسها و قلت لي احبك يا عمي و اعطتني فمهااقبله و انا بدات اقبل فمها

ابن زوجي ينيكني في كسي وامصله زبه

اهلاً بالقراء هاقدم لكل محبي الجنس المحرم قصة شاب و مرات أبوه الساخنة القصة دي جزء كبير منها حقيقي تسرب إلى خبرتي من خلال الحكايات اللي كنت باسمعها و أنا صغير و جزء بسيط خيالي لزوم الحبكة. على فكرة فيه علاقات محرمة كتير سمعت عنها من النوع دا في مجتمعنا المصري و كمان شفت شخصياتها و من القصص دي اللي رايح أقدمها دلوقتي. قصتي تدور حولين ست اسمها رانيا شوقي. رانيا ست مصرية زي كل الستات المصريات المأصليين زايد أنها ساخنة جميلة عودها ممشوق زي عود الممثلة وفاء عامر طويلة بيضاء بزازها مدورة كبيرة ويطزها عريضة ساخنة. تجوزت من تاجر ميسور اسمه فايز شمروخ من عيلة شمروخ المشهورة في القاهرة. كان يلف بر مصر وبحره عشان تجارته وهي في العشرينات من عمرها. كانت رانيا مراته التانية لأنه كان مجوز من قبل كدا من شيماء اخت رانيا الكبيرة و دي ماتت بعد أما خلفت ولد وسيم اسمه شادي اللي هو موضوع قصتنا. بعد كام سنة ماتت شيماء أم شادي في حادثة طريق و عشان كدا التاجر الميسور ملقاش حد يهتم بابنه غير أخت مراته اللي كانت تجوز له فاجوز رانيا الجميلة. مكالمات سكس ، تحميل سكس اجنبي ، محارم عربي ، سكس هيفا