مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

 

في مره بعد ما اول مره بينا يجي بشهر و نص و كنا اخدنا على بعض انا و هي و الكسوف اتشال ما بينا كلمتني في التليفون و قالتلي ان عندها مش هيبقوا موجودين بعد يومين و انها هتجيلي تقضي معايا اليوم و كنا بقالنا كتير ماتقبلناش علشان الظروف و معرفش اليوم ده ليه سألتها على شعر كسها و قالتلي انها مشالتوش من اخر مره كانت عندي و انه طول شويه و انها هتشيله و تظبطه بس انا قولتلها لا انا عاوز اشوفه و هو طويل و سيبيه من غير حتى ما تساويه الاول ماكنتش حابه بس وافقت لما انا اصريت

المهم اليومين عدوا و انا مستنيها على نار و بصراحه كانت وحشاااني فشخ و لقيتها بتتصل و قالتلي انها خلاص بتظبط نفسها و جايه و بعد شويه رن جرس الباب واول لما فتحت طبعا اخدتها في حضني و بوسنا بعض و من كتر ما هي وحشاني ما حستش بنفسي غير و انا بلفها و اسندها بوشها على الحيطه و خليتها توطي لقدام شويه و رفعت التيير الطويل اللي كانت لبساه و نزلتلها البنطلون و فتحتلها الكاش مايوه اللي لبساه و نزلت الشورت اللي انا لابسه و محستش بزبري غير و هو بيغوص جوا كسها و مسكتها من وسطها و يادوب اخر ضهرها كان باين و بدأت ادخل زبرري و اطلعه في كسها و هي عماله تقولي ما تصبر طيب انت مستعجل ليه كده و انا عمال اقولها وحشتيني و كسك وحشني و هي بدأت تقولي و انت كمان يا حبيبي وحشتني بس ما تيجي ندخل جوا و انا مش عارف اوقف نيك في كسها اللي بقى غرقان فشخ و هي بدأت توحوح و تتأوه اه اه اااااااااه اح و بدأت تقولي زبرك وحشني اوي ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه نيكني كمان و انا بقيت ادخل زبري و اطلع اسرع و احسس على ضهرها و اقفش في طيزها و رفعت هدومها لحد لما الستيان بتاعها بان و رفعته من على بزازها اللي بقت مدلدله و بقيت ادعك في بزازها و اقفش فيهم و انا شغال نيك زي ما انا لحد لما قربت انزل طلعت زبري و جبته عند فتحة طيزها و نزلت عشرتي على طيزها و انا عمال اضغط بزبري على الفتحه و بصراحه انا كنت ناوي انيكها من طيزها اليوم ده باي طريقه و انا طبعا ماطولتش في النيكه دي و نزلت بسرعه لاني كنت على اخري و زي ما قولت كان بقالي كتير ماقبلتهاش .
المهم بعد ما خلصنا و لفيتها اتشعلقت في رقبتي و يخرب عقلك مش قادره اقف هو انا حمل الكلام ده قولتلها ده انتي ام الكلام ده قالتلي بس ليه الاستعجال ده بوستها و قولتلها كنتي وحشاني قوي قالتلي طيب و دلوقتي قولتلها وحشتيني اكتر

مقاطع سكس حيوانات - سكس كلاب  - سكس حصان - سكس حمير  - نيك حيوانات - تحميل سكس حيوانات  - تحميل نيك حيوانات  - مشاهدة سكس حيوانات  - صور سكس نضيفة - صور طياز ، صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور سكس شراميط - صور سكس عربي -صور سكس متحرك ، صور محارم ، نيك متحرك ، صور نيك .
المهم دخلنا قعدنا مع بعض و شربنا حاجه و اتكلمنا شويه و بعدين قولتلها مش يالا بينا ولا ايه قالتلي يالا ايه قولتلها عاوزك ترتبيلي السرير جوا و انا بضحك و هي كمان قامت ضاحكه ضحكه بشرمطه كده و قالتلي خلاص استنى هاقوم اخد دش بسرعه و ماتجيش غير لما اناديلك ...
شويه و لاقيتهاا بتنادي عليه دخلتلها اوضة النوم لاقيتها واقفه على ركبها على السرير و كانت لابسه قميص نوم اسود ابن حرااااااااااام فشيخ و ماكنتش لابسه اي حاجه تحته و بزازها كلها باينه و كسها باين و انا قلعت كل هدومي و في ثواني كنت في حضنها و بدأنا نبوس بعض و بقيت ابوسها من رقبتها و الحسلها عند ودنها لحد لما نيمتها على ضهرها و انا فوقها بين رجليها و عمال ابوسها و افرش في بزازها و بعدين نزلت بلساني على حلمتها و فضلت الحسها و اخدها في بوقي و ادعك بزازهاا و هي اهاتها ابدت تعلى و نفسها بقى عالي و انا عمال ادعك اكتر و بعدين بدأت انزل شويه شويه لتحت لحد لما وصلت عند كسها و كانت سايبه شعرتها مش طويله اوي فعلا بس كانت موجوده و مش عارف ليه هيجتني فشخ كسها حتى و هو عليه شعر حلو فشخ بردو المهم قعدت ابوسها من بطنها و سوتها علشان هي بتغير من الحته دي و فعلا بدأت تتلوى و تضحك بشرمطه و تقولي علشان خاطري بلاش الحته دي و انا الحس بلساني و هي تتلوى اكتر لحد ما بقت تمسك راسي و تقولي و حياتي بلاش مش قادره فانا نزلت لكسها تحت و بدأت الحس حوالين كسها و ابوس في فخادها و مره واحده لحست كسها كله من تحت لفوق فلاقيتها شهقت شهقه جامده كده و انا على طول اشتغلت لحس في كسها و زنبورها و هي شغاله اااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااه يا احمد حلو اوي و كنت كل شويه ادخل لساني جوا كسها و اشرب من مية كسهاا اللي طعمها حلو فشخ و شويه شويه بدأت انزل لتحت شويه و اجيب خرم طيزها بلساني و اطلع على كسهاا تاني لحد لما بقيت حاسسها راحت خالص و سايحه فشخ و بقيت افشخلها رجلها لفوق كده و الحس اكتر و بقيت طالع بلساني من طيزها لكسها و قصدت اني اطول شويتين علشان اسيحها خالص لحد لما لقيتها بتترعش رعشه صغيره كده و صوتها علي اكتر و بقت عماله تقول ااااااااااه اممممممممممم ااااااااااااااه حلو اوي مش قادره اااااااااه اححححححح خليتها تلف على ايديها و رجلها دوجي لقيتها بتقولي طيب مستعجل ليه كانت فكراني خلاص هنيكها بس انا رجعت الحسلها تاني بس من ورا و ركزت اكتر اني الحس خرم طيزها و هي بقت تصرخ من كتر الهيجان و تشد في الملايه و بقت عماله تقولي مش قادره يا احمد ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااح كفايه نيكني بقى و انا فضلت الحسلها و اكتر لحس في خرم طيزها لحد لما بقت سايحه خالصه و بقيت حاسس انها هيغمى عليها المهم هنا سبتها و نمت على ضهري و هي لفت تبوصلي و كان وشها شكله حلو فشخ و مهيج فشخ و هي بتبوصلي كده و خلصانه و قالتلي ايه اللي انت عملته ده قولتلها ايه انا عملت حاجه قالتلي اومال لو عملت كنت موتني بقى قولتلها حلو ولا لا قالتلي الصراحه حلو اوي و نزلت على زبري و اخدته كلها في بوقها و بدأت تمصه و تلحسه من فوق لتحت و كان احساس لسانها و هو ماشي على زوبرري فشيخ الصراحه و نزلت على بضاني اخدتها في بوقها و تمصها و تلحسها بلسانها و تدعك زبري بايديها و هي بتاكل بضاني حرفيا و بقيت هايج فشخ و زبري بقى مليان لعاب من بوقها و بضاني غرقانه و من كتر الهيجان قومت شديتها و رفعتها على زبري و هي مدت ايديها و مسكته و عدلته و قامت نازله عليه و من كتر ما كان مبلول دخل كله مره واحده و هي طلعت اه بنت متناكه و بدأت تطلع و تنزل على زبري و انا ماسكها من وسطها و زبري شغال طالع داخل في كسها و شديتها عليا و قلعتها القميص اللي لبساه و اخدتها في حضني و مديت ايدي و بقيت ماسكها من طيزها و سرعت حركة زبري اكتر و هي اهاتها بقت اكتر و الهيجان بقى زياده فشخ و بدأت امد ايدي اكتر لحد لما صباعي بقى عند طيزها و بقيت بلعب فيها من برا لحد لما لاقيتها هي بتقولي العب هنا اوي فانا بقيت ارزع بزبري اكتر و بدأت اضغط بصباعي على خرم طيزها اكتر و هي اهاتها بتعلى و كل اللي على لسانها نيكني كمااااننن نيييييييييك يا احمد اكتر نيييييييك ااااااااااااااااااااااه و انا شغال زي ما انا زي كده👇👇

و بعدين قومتها و نيمتها على ضهرها و جيت فوقها و دخلت زبري في كسها او بمعنى اصح حشرته كله مره واحده و اخدت رجلها و رفعت رجلها عليها كده و ركبت فوقها و بقيت ادخل زبري للاخر زي كده

المهم فضلت ارزع فيها و هي توحوح و تتأوه بصوت عالي لحد لما كنت حسيت اني خلاص هجيب عشرتي فقومت من عليها و نزلت على خرم طيزها و هي كانت شبه غايبه عن الوعي و فضلت الحس خرم طيزها اللي كان غرقان اصلا و العب بصباعي و هي بدأت تقولي حرام عليك انا مش قادرهاااا ااااااااااااااها يا احمد هتموتني اااااااااااااااااااه و هنا بدأت ادخل صباعي في خرم طيزها واحده واحده و بقيت بلعب بصباعي في طيزها من جوااا و هي بقت تقولي ااااااااااااااه حلو ده اااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه اه ااااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح و انا شغال لحس في كسهاا و لعب في طيزها و كسها طعمه بقى فشيخ مكان النيك اكتر ما هو فشيخ و ريحته كلها نييييييييييك و بعدين قومتها تاني على ايديها وو رجلها دوجي و لحست خرم طيزها تاني و بدأت ادخل صباعي تاني فقالتلي لا خلي بالك بقى علشان بدات توجعني قولتلها متخافيش هتتعودي دلوقتي و فضلت ادخل صباعي و اعضها عض خفيف كده من طيزها و الحس في خرمها و بعدين قولتلها بقت احسن قالتلي هي لسه بتوجعني بس حلو اوي ده قومت مدخل زبري في كسها و انا صباعي لسه في طيزها و بدات انيكها تاني بس براحه و هي بقت تقولي حلو اوووووي كمااان ااااااااااها كمان يا احمد كماااااااااان و انا بنيك براحه كل ده ... و بعدين قولتلها ثواني و جبت علبة كريم من على التسريحه و رجعتلها تاني و هي زي ما هي و حطيت حتة كرييم على خرم طيزهها فقالتلي ليه قولتلها عاوز ادخل صباع تاني قالتلي لا مش هأستحمل قولتلها سيبيلي نفسك و متخافيش و رجعت زبري تاني في كسها و دخلت صباعي تاني في طيزها و دخلته و طلعته شويه و بدأت ادخل صباع تاني و زبري جواها و تقريبا مبحركوش و هي بدأت تقولي بيوجعوا الصباعين مع بعض قولتلها واحده واحده هتتعودي و فضلت ادخل الصباعين و اطلعهم و بعدين طلعتهم و حطيت حتة كريم تاني قالتلي كفايه صباعين مش هستحمل تلاته انا قولتلها لا ما هو المره دي مش هتبقى صوابعي و جبت زبري عند خرم طيزها و بخضه قالتلي لا مش هينفع و عمري ما هاستحمل قولتلها لا انتي بطل و هتستحملي متخافيش قالتلي لا بلاش كفايه بصباعك قولتلها و يرضيكي زبري يزعل و بعدين هو مش بصباعي عجبك جربي و لو معجبكيش بلاش قالتلي هاتبهدل و مش هستحمل كل ده و انا زبري عمال احركه على طيزها و اضغط بيه على خرمها و هي بتقولي احمد بجد مش هستحمله بدأت اضغط اكتر بزبري و هي بدأت تتوجع و انا اضغط اكتر و هي عماله تقولي مش قادره لاااا مش مستحمله خااااااالص و انا ضغطت اكتر لحد لما راس زبري دخلت جوا طيزها و هي صرخت بصوت عالي اااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااه يا احمد هموت من الوجع قولتلها خلاص يا حبيبتي عدى و باقي تكه و هتتعودي عليه و هي بقت تتأوه و عماله تقولي هتموتني يا احمد مش قادره ااااااااااااااااااااااه مش مستحمله و انا مثبت زبري مبحركوش و قمت تفيت على طيزها من بررا و بدأت احرك زبري براحه اطلعه سنه لحد لما يبقى خلاص هيطلع خالص و ادخل راسه تاني و بدأت ازود حته حته و كان احساس ابن متناكه فااااااااااجر طيزها حلوه و ضيقه و سخنه فشخ من جوا و ماسكه على زبرري و هي بقت شبه بتعيط و تقولي بيوجع اوي كفايه علشان خاطري كفايه و انا هنا طلعت زبري و منظر خرم طيزها و هو مفتوح مكان زبرري كان فشيييييييييييييييييخ قولتلها ايه بقى قالتلي لا مش عاجبني و وجعني قوي قومت بايسها من خرم طيزها و قولتله خلاص هتتعودي و هيعجبك قالتلي لا مفيش هاتعود مفيش تاني اصلا قولتلها تصدقي عيب شرموطتي تبقى مش قد نيك الطيز ( هي بتهيج فشخ لما بشتمها ) قالتلي بجد مش قادره استحمله قولتلها خلاص نجرب مره كمان لو مرتحتيش مش هنعمل تاني و انا بحط حتة كريم حلوه و رجعت زبري تاني اللي دخل بسهوله شويه المره دي و هي بدأت تتأوه تاني و انا بدخل زبري براحه لحد لما دخل للاخر و بدأت انيكها في طيزها براحه و هي عماله اااااااااااه اااااااه يا احمد بيوجع اوي اااااااااااااااااااااه و انا شغال براحه و شويه و بدأت اسرع حركة زبري و انا عمال اقولها طيزك حلوه اوي يا لبوه طيزك جامده نيك يا متناكه و شويه شويه بقيت اسرع حركة زبري لحد لما لقيتها مدت ايدها من تحت و بقت بتلعب في كسها ساعتها عرفت انها متكيفه و انه بقى عاجبها فبقيت اسرع النيك شويه و قولتلها ايه احلو ولا ايه قالتلي هو بقى حلو بس طيزي هتموتني فانا طلعت زبري و قولتلها نامي على جنبك و نمت و راها و دخلت زبري تاني في طيزها من ورا و بدأت انيكها تاني في طيزهاا و انا بقفش في بزازها بس للاسف ماطولتش لاني كنت خلاص على اخري فسرعت حركة زبري و بقيت برزعه في طيزها و هي بقت بتصوت ااااااااااااااااااه اهاااااااااااا اهاااااا ااااااااااااااااااه يا احمد براحه ااااااااااااااااها هموت ااااااااااه و بتلعب في كسها لحد لما زبرري انفجر بمعنى الكلمه جوا طيزها و انا طلعته و نزل و فضلت احكه في كسها من برا و هو بينزل و جبت كمية لبن عمري ما جبتها و هي عماله توحوح و تتأوه اااه اهاه اااااااااااح و نفسها بدأ يهدى قولتلها ايه حلو يا دوده قالتلي هموت مش قادره بس هو انت بتعمل حاجه مش حلوه و لفيتها و اخدتها في حضني و احنا نايمين على السرير و مسكت زبري بايديها و قالتلي انت عارف يا احمد ان يمكن في الاول كنت خايفه و مكنتش عاوزه يحصل بينا حاجه بس دلوقتي انا حاسه معاك بمتعه عمري ما حسيتها في حياتي و بتخليني اعمل حاجات عمري ما تخيلت اعملها قولتلها و انا اول ما بدأنا كنت واخد الموضوع انتقام بس انا دلوقتي بحبك و مستمتع معاكي متعه عمري ما حسيتها
اليوم ده و هي مروحه ماكنتش عارفه تتحرك من طيزها و لما كلمتني بعدها قالتلي انها كانت مش عارفه تقعد و لا تدخل الحمام من الوجع بس يومين و الوجع راح و بقيت بنيكها في طيزها

نيك 2022  - سكس 2022  - قصص نيك - قصص محارم - قصص سكس  - نيك محارم  - تحميل سكس  - تحميل افلام نيك - قصص سكس محارم - سكساوي - نيك حيوانات - سكس كلاب  - افلام سكس حيوانات - صور سكس - سكس حيوان - سكس حيوان - صور نيك - صور سكس - سكس نسوانجي .

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي