الجمعة، 22 مايو 2020

سكس مع اختة المطلقة نيك محارم

القصه حقيقيه بس قصتي ويه اختي مطلقه اسمها سمر مواصفات فدشي طيز مرفوع وصدرها متوسط يعني مو كلش جبير وشعرها لحد خصرها وبيضه ثلج وقصيره وحلماتها لونهن وردي وصرمها وكسها هم وردي وشغرها اسود وعيونها سود وكبار وشفايفها لونهن وردي ومنفوخات من **** مو شفايف خرب فهي مطلقه
سنتين وعايشه ويايه بيتي اني اعزب وعندي علاقات ويه كحاب وبنات وهيه ادري بيه واني مجنت مركز عليها انو هيه مشتهيه فجنت بوكتها متفق ويه كحبه تجي لبيتي لان اختي جانت تريد تطلع ويه اهلي بس دكت الناقصه وماراحت وفوكاها اني جنت شارب ثلاث قواطي ريد بول ربي كامز ضليت الوب طبعا هيه قبل شهر جانت تلبس كله قصير وحصر ولمن تنضف تنح
كدامي. ومره شفتها بل حمام وهيه تسبح وجانت تشاقه ويايه هواي اني لمن شفتها بل حمام بديت اخيل عليها بس مجانت تدري. بيه المهم اكمللكم دكت بيه الناقصه وبقت بل بيت والكحبه خابرتها ولغيت النيجه جانت بوكتها ساعه ظ،ظ¢ ليل اجتي اختي لغرفتي كالتلي اخاف انام وحدي لان جانت تمطر وصوت مال رعد فخافت فاني كتلها نامي على الجربايه واني انام على التخم الي بل غرفه مقبلت كالت اله تنام يمي اخاف نمت بصفه ونطيتها ضهري كالتلي اندار عليه اخاف نداريت عليها فوكاها هيه مربربه وزنها 60جان ترجع طيزها على عيري واني
عيري مكوم فاني كلت انتضرها تنام واني اصلا جنت اخيل عليها فكلت العب بطيزها وكمش ديوسها لمن تنام فهيه جانت لابسه بجامه حصر مال جم وتيشيرت قصير يعني مبينه بطنها اني خدرت جنت ملابس غير الباس فخليت شفايفي على ركبتها وبديت انفخ بهوه ناصي هيه ضلت تلوب وكامت تحرك بطيزها على عيري بهدوء فحسيته كاعده تجاوب ويايه فلزمت ديوسها وعصرتهن جان تنزع البجامه مالتها واني حطيت عيري بين زرورها جان تطبك زرورها على عيري واني بديت ارهز على كيف جان تندار عليه وجرتني بحلك وكالتلي اجيتك علمود هذي الشغله جان كبل انزعها
ونيمها على بطنها وجريت الباس مالتها الحقيره لابستلي ابو الخيط جريته هوه والبجامه ونزعتهه القميص وحطيت عيري على كسها بدت تتأوه وكالتلي حبيبي صارلي هواي انتضر هذ اليوم وضليت عشرين دقيقه بس امص بشفتها وهيه تصيح اه اه اه اوي حبيبي كتلها موطيلي حطيت عيري بحلكها وبدت تموط تحط عيري بحلكها كله وطلعته باست راسيته وردت فوتته بحلكها ال بلعومها واني وكفت وزمتها من خدودها وعيري بحلكها وضليت ارهز بعدين نيمتها على ضهرها على الجربايه ونزلت راسها خليته مدندل من الجربايه وفوتت عيري بحلكها وايدي على ديوسها وارهز طلعته من حلكها نزلت لحس على كسها عسل ذبت بحلكي كامت تصيح فوته حبيبي اول ما فوتها بكسها عاطت بعدين على كيف بعدين زدت سرعتي حتى جانت حاطه كحله كد ما اذيتها كامت تبجي والكحله نزلت على خدودها بعدين نزل مي كسها وانه
لساعني مذاب لان هيه حاطه خلطه بل اكل تخلي الجبه زيد ومتطلع بسرعه بعديت علكتها فرنسي وضليت ادك بيها وهيه تصيح اه اي اه اوي حمودي على كيفك توجعني على كيفك كتلها اش وبعدين ذبيت راس بكسها رتاحت نمت وهيه كعدت عليه ولزمت فردات طيزها وباعدتهن وضليت ارهز وهيه فوكايه
واضرب بطيزها صار احمر على ازوك من الضرب بعديت كتلها نامي على بطنج وحطيت المخده جوه بطنها وحطيت دهن نيفيه على صرمها وعلى عيري بس بل كوه يله قنعتها لان عيري كلش طويل وبس فوتها كامت تبجي طلعت دم من طيزها ورحنه غسلنه ورجعت دكيتها من طيزها وهيه اصيح اه اه حمودي اه على كيفك ماتحمل فدوه على كيف اوي لمن جبيت ماوكفت كملت وهيه تصيح شي كاعد يجويني بطيزي كتلها جبيت كالتلي لعد ليش ما وكفت ضليت ترهز طبعا بسته وصالحتها لان كامت تبجي وخربت لمن فوته بطيزها وكتلها يله حياتي خلي نكمل ومصيت صدرها جان يطلع منه حليب لان هيه ترضع اينها عمره ظ£ سنين بعديت نامت على بطنها وفوتت عيري بطيزها وحطيت ايدناتها وحده على الثانيه ولويتهن على ضهرها وضليت ارهز وهيه خدرت وتصيح فصلختها الراس الثالث بطيزها بعدين كعدت تموطلي واني كامشها من شعرها حيل جانت مسويته ذيل حضان واني كامشها منه ومثبت واسها وهيه تموطلي ذبيت
بحلكها بلعته بعدين فتنه للحمام جان تكلي فديتك ريحتني كتلها بس بعد اني مشتهيج فصلختها راس من كسها على الواكف بل مام وطلعنه ثاني يوم كعدت الصبح كالتلي شسويلك ريوك كتلها انتي ريوكي كمشت صدرها وضليت ارضح من حليبها وحطيت صدرها الثاني بحلكها وبدت ترضع هيه هم كالتلي مطيب اريد اضوكه من حلكك فرضعت وفرغته بحلكها وبلعته وطلعت عيري صلختها راس من حلكها شلون موطه تسوي خرب دينها وهسه اليوم نروح للسوك اني وياها ناخذ سيتات مال نوم

الأربعاء، 20 مايو 2020

نيك طيز اخت زوجتي الشرموطة

انا شاب عمري 30 سنة متزوج مهنتي مدرس وزوجتي معلمة واخت زوجتي اسمها فينوس وااه من أخت زوجتي وجمال فخاد أخت زوجتي وطيازها المربربة ولون بشرتها البيضاء ولها بزاز كبيرة وجميلة ولها شفتان جميلتان كأنها صنعت خصيصا لمص الزب ولها فخذان رائعتان تهتز كلما تتحرك وفلقات طيزها الكبيرة الناعمة تهتز كلما تمشي وتتحرك ودائما تلبس ملابس ضيقة وخفيفة بحيث يطلع ويضهر فيها جسمها وخاصة طيزها بحيث كل من ارى هزات وحركات فلقات طيزها لا اتمالك نفسي ينتصب زبى واكاد ان اقذف سائلي ولكن اضغط على نفسي بالقوة واخزن هذه الصورة الجنسية في مخيلتي وبعدها امارس العادة السرية عليها في الحمام خلاصة الكلام انا عاشق وجنون طيزها ودوما احلم بها ان اصل اليها وان المسها وامصها وانيكها ولو لمرة واحدة فقط وخطر ببالي وفكري ان احول هذه الحلم إلى الحقيقة وبدأت افكر واخطط خطط لايجاد طريقة مناسبة لكي اصل إلى حلمي وانيك هذه الطيز الناعمة، في الحقيقة الوصول لهذا الحلم ليس صعبا وذالك لهذه الاسباب الاتية: –
قصص سكس مصورة
سكس مغربي ام وابنها
سكس حيوان
سكس حيوانات قوي
تنزيل سكس حيوانات
تحميل سكس عربي
سكس لواط
عرب نار
سكس حيوانات xxx
سكس كلاب
صور سكس متحرك
سكس متحرك
صور سكس محجبات
صور نيك متحرك
صور سكس مشاهير
صور نيك امريكي
صور سكس جماعي
تحميل صور سكس متحرك
صور سكس متحرك
صور طيز
اولا هي ممحونة من الدرجة الاولى ثانيا هي تزور بيتنا وانا ازور بيتهم ثالثا انا شاب جميل ووسيم رابعا هي ساذجة بعقلية مراهقة دوما تنظر لي وتبتسم بوجهي انا احبها وهي ايضا تحبني ونتبادل سويا النظرات وابتسامات عاطفية ولكن بدون كلام في يوم من الايام بينما انا افكر لتخطيط خططي طلبوا اهلها مني ان ادرس بنتهم دروس خصوصي في بيتي لانها ضعيفة جدا في دروسها وعندهم قفة زيادة بي فوافقت فورا وكدت اطير من الفرح لاني سوف اصل لحلمي قريبا جاءت فينوس فتات حلمي الي بيتي في اول اليوم لكي ادرسها درس خصوصي في اول اليوم انا وزوجتي درسنا سويا معها وفي ثاني يوم انا درستها لوحدي وهكذا بالنسبة لايام اخرى في بداية دروسي معها ما فعلت اي شىء فقط تبادلت معها نضرات وابتسامات وذلك خشية ان تطير من ايدي وخشية من زوجتي لانها موجودة معنا في البيت وفي يوم من الايام وكانت يوم الجمعة خرجت زوجتي من البيت ذاهبة إلى بيت احد اخواتها حيث بقينا انا وفينوس وحدنا في البيت وانا بدوري استغليت هذه الفرصة وغلقت الابواب الرئيسية في البيت ما عدا هذه الغرفة الذي ندرس فيها تركتها مفتوحة لكي لا تشكك فينوس من اي شىءو كالعادة جلست بجانبها قريبا وهي لابسة لباس بيت ضيق وخفيف لونه ابيض بحيث كيلوتها البرتقالي ظاهر بوضوح وبدأت بتدرسها وفجأة خطر ببالي ان احقق حلمي الان ولا اضيع الوقت وفعلا بدأت،
صور بزاز كبيرة
صور بزاز ساخنه
سكس اب وبنته
صور سكس اجنبي
صور نيك اجنبي
صور سكس حيوانات
صور سكس عربي
صور سكس ساخنه
صور سكس مايا خليفة
صور سكس متحركه
سكس نسوانجي
سكس مصري

في البداية اغلقت الكتاب الذي كان بيدي ووضعته بجانبي وبدا زبي بالانتصاب ونظرت إلى وجهها وعيونها بعمق وابتسمت بوجها ووضعت يدي على يدها ولكن هي خجولة بحيث ارتجفت قليلا من الخجل وبعدها رفعت راسها وابتسمت بوجهي وبعد ذالك امسكت يدها وعصرتها في يدي وبعدها بوست يديها وبعدها سحبتها ووضعتها في حضني وهي راضية وتبتسم وفورا وضعت فمي على شفتيها ومصتها بعمق وبعدها بوست ومصيت خدها وانفها واذنها وعيونها ورقبتها وبعدها مديت يدي إلى صدرها وامسكت بزازها الكبيرة الممتلئة فوق لباسها وعصرتهما وهي صاحت اه اه اي اي وخلعت لبسها كله بس بقى كيلوتها وبسرعة خلعت ملابسي كلها بس بقى شورتي القصير ونمت على ضهرها ونمت على صدرها مصيت بزازها دلكت حلماتها بلساني وهي من اللذة والمتعة تصيح اه اه اخ اخ للعلم هي اول مرة تمارس الجنس في حياتها وبعدها وجهت راسي نحو كسها وخلعت كيلوتها بعض لسانى ومصيت شفرات كسها الصغير وبظر كسها بشراسة ودلكتها بلساني وبين حين والاخر ادخل لساني في فتحة كسها وهي تصيح اهاهه اه وبعدها وقفت على قدمي فطلبت منها ان تنزع شورتي وتمص زبي ومن الخجل وعدم الممارسة ما استجابت لطلبي وانا بدوري خلعت شورتي ورفعت راسها وامسكت برأسها فوضعت راس زبي المنتصب على فم فينوس ولكن اغلقت فمها حاولت معها فعارضت وفي المرة الثانية حاولت بقوة واجبرتها ودخلت راس زبي في فمها وامسكت راسها بالقوة والشدة ودخلت نصف زبي في فمها وبدات انيكها من فمها اخرج وادخل زبي في فمها والعب بشفايفها وبعدها استلقت على صدرها وونمت على ضهرها وبعدها وضعت يدى على فلقات طيزها وعصرتهما ودلكت بلساني خرم طيزها التي كانت صغيرة وضيقة جدا ودخلت لساني في فتحة طيزها وهي تصيح اه اه وبعدها ادخلت اصبعي في طيزها وهي تصيح اه اي اخخخ ماذا تفعل قلت بصوت عالي سوف ادخل زبي كله في طيزك سوف انيكك من طيزك من زمان وانا احلم بهذا اليوم فقالت لا لالا لا استطيع سوف اموت زبك كبير سوف تألمني كثيرا وانا قلت مستحيل لازم انيكك بطيزك ثم بكت وصاحت وهي تبكي اختي امي امي ها ها ها ها وانا قلت لاتخافي سوف انيكك ببطء سوف ادهن زبي وخرم طيزك بالكريم وحاولت ان تنهض تحتي فمسكتها بالقوة وبوستها من راسها وخدها ومصيت وعضيت اذنها ثم هددتها فقلت لها حسنا سوف انيكك من كسك سوف امزق غشاء بكارتك إذا ما توافقي على النيك من طيزك فوافقت فورا على طلبي فوضعت جسمها في وضع السجود وكانت طيزها الناعمة الجميلة للاعلى فدهنت خرم وفتحة طيزها بالكريم ودهنت ايضا رأس زبي للعلم زبي كبير وطويل وضخم فوضعت يداي على فلقات طيزها مستعد ان انيكها من طيزها وهي ترتج من الخوف فوضعت راس زبي الكبير على خرم طيزها ببطء وهي صاحت بصوت اعلى اه اه سوف اموت متت متت وانا بدوري دخلت زبي كله ببطء وهي تصيح اه ه ه ه كفاية لالالالا وانا بدوري امسك بقوة فمها بيدي واضرب زبي بقوة وبشدة وبسرعة في طيزها وبدأت اخرج وادخل زبي في طيزها حتى وصلت إلى الرعشة الكبرى وقذفت سائلي كله بغزارة في جوف طيزها هذه اول مرة اقذف سائلي بهذه الدرجة العالية وهى تصيح اهاه اه وبعدها خرجت زبي من طيزها ووضعته في فمها وبعدها بوست راسها ووجهها وقلت لها شكرا فضحكت وكانت الدموع في عينيها وقلت لها ايضا هل انتي مستعدة ان انيكك من طيزك من اليوم فصاعدا؟ فقالت نعم وهكذا تحقق حلمي نكت طيز أخت زوجتي أخيرا وعلمتها الجنس على يدي
قصص نيك امهات
تنزيل سكس
سكس حصان
تحميل سكس حيوانات
حصان ينيك بنت
تنزيل سكس مصري
تحميل مقاطع سكس
تنزيل سكس عرب
نيك كلاب
تنزيل افلام سكس اخوات
سكس سارة جاي
تحميل سكس حيوانات
افلام سكس كلاب
نيك حيوانات
حصان ينيك بنت
سكس ام وبنتها
سكس مطلقات

قصة محارم ساخنة سكس منزلي hd

اولا احنا سعوديين عايشين في الرياض عمري 29 وبنت خالي عمرها 34 طبعا هيا مطلقه وعايشه لحالها وكل نهاية اسبوع طليقها يجي ياخذ ولدو وبنتو.
المعروف عندنا عاداتنا وتقالدينا انو الحريم يغطو على الرجال وماعندنا الاختلاط ولكن بنت خالي اسمها امل ماتغطي ع اساس انو عشنا سوا فعماره وحده من صغرنا قبل ماتتزوج فالموضوع انو كاننا اخوان
المهم فترة زواجها قبل ماتطلق جسمها سار سكسي صدرها كبر وطيزها اصبحت وكانت تجينا البيت وتقعد عندنا كل خميس جمعة العائله طبعا لبسها المغري الجينز الضيق وطيزها بارز البلوزه المفتوحه ونص صدرها باين وكانت امل دايما تتواصل معايا اذا بتسالني عن عنوان معين او اذا تبغا خدمه مني وبعض الاحيان تتصل تفضفض اللي بداخلها بمعنى تتكلم معايا اذا حصلتلها مشكله مع زوجها او اهلها فبعد مااطلقت سارت تقلي امشي نخرج نروح نعسل او نروح مطعم وكنت اطلع معاها وتكون بكمال زينتها الميك اب والعطر وهي اصلا مره جميله وبيضه حتى لو ماعملت ميك اب
صور محارم
صور كس
سكس متحرك
صور سكس مصريه
صور نيك
صور بزاز بنات
صور سكس فنانات
صور محارم عربي
نيك كلاب
سكس حصان
افلام سكس حيوانات
نيك قوي
سكس اب وبنته

فيوم اتصلت عليا امل بتسلم عليا وتقلي طفشانه والبنات راحو مع ابوهم ايش رايك تعال عندي البيت نعسل سوا قلت اوك مسافة الطريق . للمعلوميه قد ماكانت تثيرني وقد مااجلخ بعد مااشوفها لمن تجينا بس قلت مستحيل فيوم اقدر انيكها
المهم وروحت لها فتحتلي الباب متزبطه على الاخر ولابسه فستان قصير لين الركبه وكت ونص صدرها باين وضيق على طيزها حتى كلوتها كان باين انو ابو خط هيا بالنسبه لها عادي كدا ومتاكد مو قصدها عشان تبغا تتناك مني او شي بس هذا طبعها وقالتلي تعالي معايا ساعدني في المطبخ نزبط المعسل زبطنا المعسل والعصير وجلسنا وكانت امل جالسه جنمبي على الكنبه وهيا جالسه بتنزل ع تحت عشان تاخذ الفحم وتحط فحم فكنت اشوف صدرها فكان وقتها طول الجلسه زبي قايم وهيا لاحظت استحيت انا وحطيت مخده صغيره فوق فخذي عشان لايبان وشويه قالت احس الملابس ذي تضايق بغير واجيك وراحت غيرت ولبست شي محتشم بعد مالمحت زبي وقعدنا نتكلم مشغلين اغاني بصوت واطي شويه واتكلمنا في امور كثير ومنها امورها مع زوجها بتقولي كنت البس القصير والطويل والمشخلع وكنت اغريه في اشياء كثير حاولت اعرف كيف تغريه مارضيت تقولي ولكن بعد ماينام معايا يروح لغرفتو في الملحق ويعمل العاده السريه اجي اليوم الثاني اشيل المناديل وكلها مني فكانت زعلانه من ذا الشي وخلصنا سواليفنا ورجعت البيت دخلت غرفتي افتكر جسمها السكسي ووسطها المتزن وصدرها المتوسط المرتفع و شفايفها لمن كانت تاكل الشوكولاته وتمص وتلحس اصابعها طيزها المشدود المرتفع اللي كان قدامي لمن تقوم وتتحرك وجلخت لين مانزلت ونومت . مرت الايام وجات بيتنا زي العاده جمعة العائله بعد مااتعشينا وشربنا الشاهي امي بتقلي روحي ودي امل بنت خالتك بيتها لانو اخوها مع اصحابو والسواق في اجازه قلتلها ابشري ياامي وقت ماتجهز خليها تنزل انا تحت في السياره نزلت امل وركبت معايا واحنا في الطريق تقول لو ماعندك شي تعال نعسل سوا قلت اوك مو مشكله حتى انا طفشان ومافي احد من الشباب اروحلو وصلنا بيتها دخلنا الشقه انا دخلت المطبخ اجهز المعسل وهيا راحت تغير ملابسها وبعد مافيرت ملابسها جاتني المطبخ تساعدني اول ماشوفتها حقيقي وربي انو دوخت كانت لابسه تنوره صغيره اقل من نص الفخذ وبلوزه كت زي البودي سنتيانتها باينه وفخوذها الجميله البيضه برضو باين وقت كان نفسي بس الحس فخوذها من جمالها ماعرفت اتكلم اللي قلتو ياامل كملي جهزي المعسل افتكرت حاجه ابغا ارسلها لواحد من اخواني قالت طيب طبعا ماعندي شي ارسلو بس خوفت اتهور واسوي شي وتسير مشاكل جابت المعسل جلسنا جنمب بعض نشيش قالتلي
كلب ينيك بنت
تحميل افلام نيك
سكس هيفاء وهبي
جنس محارم
سكس نسوانجي
فيديو سكس اخوات
سكس اخوات امريكي
سكس اونلاين
سكس عربي اون لاين
سكسي مترجم عائلي
ابن ينيك امه
سكس ايطالي
محارم رومانسي
نيك فنانات
نفسي ارقص يااسامه بس مستحيه منك قلت خذي راااااحتك مره تستحي مني واحنا عشان مع بعض قالت مااعرف بعد مااتزوجت سرت استحي قلتلها براحتك قعدت شويه قالت حقوم ارقص مني قادره شغلت اغاني ورقصت ااااااااح حقيقي ياليتها زوجتي بتهز طيزها ووسطها بطريقه تموت بتفنقص قدامي واشوف صدرها وانا احاول مااحسسها انو فاتح فمي وخاق عوزبي قاااايم قالت قوم ارقص معايا رقصت واسوي اني اطالع في السقف وانا ارقص عشان احك زبي في طيزها انو بالغلط مو منتبه وامل فاهمه الزناوه والسربته يعني ولسانها طويل عادي قالت شيل ذكرك عني تراك ولد عمتي وانا بنت خالتك انتبه قلت ايش دخلني بالغلط وانتي كمان الصراحه مزززززه خليتي ذكري يوقف قالت اقطعلك هوا ترا هيا اعقل حقيقي وقتها كنت اوت اوف كنترول مع الشهوه اللي فيا كانو سكران مو بعقلي قلت تعرفي ترقصي سلو قالت لا قلت يلا اعلمك وطول مااعلمها زبي مره يحك فكسها ومره في طيزها صدرها بمسكو انو بلغط زي ماتقولو اتجرات مره خليتها قدامي وانا حاضنها من ورا انو نوع من انواع رقصة السلو وزبي بيحك فطيزها وكانو اتمحنت شويه من صلابة زبي وهوا من فوق الملابس بيدق في طيزها سارت تحاول تبعد نفسها وزبي لاصق في طيزها وبتتاوه بشويش وتقولي خلاص ماابغا اتعلم ابعد بتقولها بكل ماتعنيها من محنه وهيا بتهمس لمن شوفت كذا قربت شفايفي عند اذنها واخرج طرف لساني على حلمة اذنها ذابت اتمحنت مررره وهيا بتقول خلاص كذا يكفي ياولد عمتي وهيا ميته محنه سحبتها لين الكنبه وجلستها فوقي ويدي من تحت يدها ماسك صدرها يجنن لين وهيا بتحرك طيزها ع زبي من فوق الملابس قامت من فوقي وتقولي خلاص مايسير انت ولد عمتي عيب خلاص روح وانا بنام قلتلها صدقيني ياامل مااقدر اخرج كذا انتي شايفه قد ايش قايم قالت طيب والحل قلت خلاص بدخل الحمام وانزل عشان ينام واروح بيتنا قالت طيب وانا رايح للحمام وخليت باب الحمام بالعنيه مفتوح فسخت كل ملابسي مسكت زبي اجلخ بشويش وبتاووه سمعتني وجات لين عند طرف باب الحمام تتفرج على زبي تحسب انو مو شايفها لانو سويت انو ماادري وراحت وسارت تناديني وتقول ها خلصت هذا كلو تنزل قلت لسا ماخلصت جاتني وانا اجلخ قالت ماشاء**** تبارك **** حقك كبير بتقولها وعيونها محننننننه قلت طليقك ليش حقو مو كبير قالت الا بس انو انحف من حقك
سكس سعودي محارم
تحميل نيك محارم
نيك حيوانات
تحميل سكس
سكس امهات عربي
صور طياز
اب ينيك بنته
مقاطع نيك محارم
مقطع نيك
صور سكس متحركة
سكسي كلاب
مقاطع سكسي
تحميل نيك عربي
سكس محارم سعودي
صور سكس اجنبي
تنزيل نيك مترجم
سكس ام وصبي
مقاطع نيج عراقي
صور مص زب
سكس امهات مصري
صور نيك بنات

قلتلها يلا ياامل تعالي ساعديني وخليني امشي قالت **** ياخذ ابليسك ودخلت ومسكت زبي اول مامسكتو و**** ماانساها قالت اااااح وتتفرج بزبي وهيا تجلخ بكل محنه كانت تجلخ زبي واحنا واقفين حطيت يدي ع طيزها وسرت انزل يدي بشويش عشان ادخل يدي من تحت التنوره القصيره لين مادخلت يدي ومسكت طيزها وقتها ماكنت مصدق كانو فحلم مسكت طيزها وادخل يدي من قدام واحك بكسها بيدي بشويش قالتلي اسمع انت حيوان ومحنتني وانا ضعيفه مااقدر اعمل كنترول لمحنتي تعالي نروح غرفتي وروحنا خلتني انسدح وانا عريان فسخت كل ملابسها سرت اشوفها عريااانه قدامي بنور خافت للغرفه طلعت جنمبي فوق السرير سارت تحرك صدره ع وجهي وتقلي زي مامحنتني مص حلماتي مصيتها ولحستها خليتها تنسدح مصمصنا شفايف بعض اكتر حاجه كانت تجنني بتلحس شفايف بلسانها وتنزل ريقها ع فمي ااااااح وسرت انزل وانا الحس رقبتها لين ماوصلت لحلماتها وكل مانزل ريقي ع صدرها وحلماتها والحسهم وهيا بتتمحن زياده حقيقي صدر وحلمات لونها بنكيه تجنن اجمل واحلى صدر في الحياه سرت انزل وصلت لكسها مع كثر انو نظيف وريحتو تجنن كان نفسي اكلو اكل بس قلت ابغا امحنها اكثر شي مامسكت كسها المنفوخ اللي عليه مويتها النازله من المحنه سرت الحس حول كسها وفخذها رفعت رجلها بلحس بين كسها وخرقها و**** ماابالغ حتى خرقها نظيف لدرجه ريحتو تجنن قالت اقلك على شي قلت ايوا قالت انسدح وهيا قامت فرشخت ع وجهي وجلسة ع فمي وسارت تحك كسها ع فمي وانا ماسك طيزها بيدي وبلعب بخرقها بااصباعي قلتلها لوفي وخلي طيزك على فمي ابغا الحس خرقك لفت وجلست وانا بلحس خرقها وهيا بتمصزبي وبيوضي سار زبي كلو من ريقها قامت وجلست على زبي ودخلت زبي كلو جوة كسها الضيق والحااار وقلتلها كسك يجنن قالت لو عاجبك ريح كسي انا ممحونتك وهيا بتتحرك على زبي وهوا جوة كسها قالت حط اصباعك فخرقي مصت اصباعي ونزلت ريقها على اصباعي ودخلتو فخرقها اتمحنت مررررره بتقولي انا ايش اقلها انتي ممحونتي تقول ايش كمان بقلها منيوكتي انيكك بزبي عشان اطفي محنتك وهيا بتقوم وتجلس على زبي واصباعي جوة طيزها انيك طيزها بااصباعي لين مااحسيت بدا صوتها وانفاسها وتقولي حنزل حنزل اه اه اااااااه رشة على زبي رش فعلا كنت مااتخيل المنظر هذا حقيقي مااشوفو الا في افلام السكس وكنت اقول يعطوهم ابر او فعلا بيتيولو
نزل ع زبي مويه حاره كانها اتبولت عليا وقتها خلاص ماقدرت اصبر حنزل وخرجتو من كسها بسرعه وسدحتها ونزلت على صدرها اول مانزلت طار ع رقبتها
وهذي النيكه الوحيده مع بنت خالي ونفسي انيكها ثاني مرررره تجنن لانو مستحيل ماراح الاقي وحدها زيها في السكس ولكن للاسف اتزوجت ومعد اقدر وهذي قصتي واقعيه وحقيقيه
تحياتي

قصص سكس عائلة هايجة علي الاخت المطلقة

أنا المهندسة ماريان 25 سنة ودي حكاية جسمي المثير اللي كان السبب في كل مشاكلي وخلى بابا ركب على طيزي في يوم بدون أن يشعر، والدتي توفيت منذ 7 سنوات بمرض غريب غير معروف… يوم حفلة التخرج حضر والدي وأخي معي الحفل وكان زميلي المهندس شريف منذ أن حضرت الحفلة وهو ملازمني وأخي ووالدي وكان يتحين الفرصة بعد الفرصة ليتمسك بي ويقوم باحتضاني ويقبلني فرحًا بالتخرج وأنا كذلك بدون أن أدري أن والدي وأخي لم يبعدو نظرهم عني ويشاهدون كل ما يتم عمله بيني وبين زميلي وانتهى الاحتفال والذي حضره عدد كبير من قيادات الجامعة ونحن عائدون صمم والدي أننأخذ غذاءنا خارج المنزل بمناسبة هذا الاحتفال وفرحًا بي المهندسة الكبيرة والتي رفعت رأسهما للعالي وفعلا ذهبنا إلى مطعم فخم وسط المدينة وعدنا إلى المنزل وطلب من أخي أن يذهب إلى صديقه كي يذاكر معه وعدت أنا وأبي فقط إلى المنزل وأنا في غاية الفرح والانسجام وعند دخولنا إلى المنزل فإذا بوالدي يسألني عن زميلي شريف وما علاقتي به توترت قليلا ولكني تماسكت بعض الشيء وقلت له إنه زميل لي فقط ثم قال امال إيه حكاية الأحضان والبوس اللي كنتم فيه وقدامي رديت بكل براءة هو زميلي وكانت احضاننا وبوسنا ببراءة فرحًا بالتخرج
سكس فنانات العرب
تحميل سكس ساخن
نيك متحرك
اب ينيك بنته
صور نيك طيز
صور سكس سارة جاي
سكس محارم عربي
كلب ينيك بنت
تحميل سكس عربي
فيديو سكس
سكس عائلي عربي
صور سكس اجنبي
صور نيك جديدة
صور سكس ساخنة
سكس كويتي
افلام نيج عربي
سكس حصان ينيك بنت
سكس قوي
نيك حيوانات
صور محارم عربي

فرد قائلا أوكي حبيبتي روحي غيري ملابسك وتعالي نتكلم شوية قولت له بابا من فضلك أنا هاخد دش سريع واغير بس عاوزة اريح شوية وممكن نتكلم بالليل قال ما فيش مانع ودخلت الحمام اخد دش وإذا به يقتحم عليا الحمام وهو عاري تماما وأمسك بي ووضع يده على فمي ورفعني بين يديه وأخذني إلى غرفته وظللت ارجوه وأحاول أن أصرخ وأقول له إنت بابا وده صعب يحصل بين الوالد وابنته قاللي أنت مثيرة جدا وأثرتيني أكتر لما قعدت تحضني وتبوسي زميلك ايه مش أنا أولى من أي حد اقوله بابا حرام يقول لا لا لا طاوعيني عشان نقضي يوم ظريف وخصوصا ان اخوكي مش جاي دلوقت حبيبتي من فضلك طاوعيني ارجوووك وصدقيني انا مش راح اسبب لك أي أذى بس مجرد مداعبات أريح فيها نفسي شوية خصوصا أنت عارفة اني قاعد ليا سنين طويلة مش مارست أي جنس ارجوك وراح سابني وقعد يبكي وينتحب ويقولي اسف يا حبيبتي مش عارف عملت كده ازاي وقعد يبكي بكاء بجنون صعب عليا جدا قمت واخداه في حضني وهو قاعد وأنا واقفه ووضعت راسه في صدري ونسيت إني عارية تماما وأحس بصدري العاري على وجهه وظل يهز في راسه ذهابا وإيابا لفوق وتحت إلى أن أمسك حلمة صدري بفمه وظل يمتص فيها ثم انتقل إلى الأخرى وتركته يفعل ذلك حتى يسكت من البكاء وبعدين قولت له خلاص بابا عملت اللي أنت عاوزه ارتحت قال لا يا حبيبتي لسه ارجوك سامحيني أنا عاوز أكتر من كدة وصدقيني مش راح اسبب لك أي أذى قولت طيب بابا انا مش راح أعارضك في أي شيء حتى لو سببت لي الأذى وصدقوني يا جماعة أنا مش كان عندي أي إثارة أو إحساس جنسي كل ما كان عندي لا يتعدى أن يكون عطف على والدي لأني أحسست بحرمانه الذي طال وجعلته يمتص حلمتي صدري وينزل إلى أسفل ثم إلى أسفل حتى وصل إلى فرجي (كسي) وظل يلحس فيه حتى شعرت باللذة الجنسية ووضع أصبعه داخل شرجي طيزي وطلب مني أن أمسك له عضوه (زبه) وأن أقوم بمصه وكنت وقتها بدأت أشعر باللذة والهياج فأمسكت زبه ووضعته في فمي وظللت أمص وألحس وهو كذلك ظل يلحس في كسي ويضع صباعة في خرم طيزي ويدخله ويخرجه ويلفه دائريا حتى أنني وصلت إلى قمة الشهوة وأنزلت مائي على لسانه والذي جعلني أصرخ وأصرخ وأصرخ بآاااهاااات وأفأفااااات
سكس امهات مصري
سكس محارم عربي
سكس نسوانجي
مقاطع نيك
سكس اخوات عربي
سكس امريكي محارم
تحميل سكس مصري
صور كس جميل
صور سكس محجبات
ابن ينيك امه
سكس ام و صبي
ام تغتصب بنتها
صور نيك جديدة
تنزيل سكس اخوات
سكس كلاب
سكس اب وبنته
سكس عائلي
وأنا مازلت ممسكة بزبه وأمتص بشدة إلى أن صرخ صرخة عالية ثم أنزل حليبه لن أقول دافئ إنما كان حار جدًا حتى أنني أحسست أن لسان التسع من حرارته ولزوجته وأنا ما زلت عارية تماما وأبي يخرج زبه فقط من تحت ملابسه وبعدها ارتخى زبه وأنا قمت من جواره إلى الحمام كي اغتسل ولكن المفاجأة الغير متوقعة أبدا وجد أخي جالس بالصالة ورآني وأنا خارجة من عند أبي وأنا عارية تماما وقالي يا بختك يا باشا قضيت وقت حلو وعقبالي يا ترى راح تمانعي أعمل اللي كان بابا بيعمله ولأنه أخي الأصغر نهرته وشتمته ورفعت إيدي عشان أضربه ولكنه قال من غير ضرب ولا شتيمة مش عاوزة بلاش بس خلي بالك إني راح أفضحك إنت وأبوكي للدنيا كلها اخوالك واعمامك وعماتك وكل الناس وأقولهم على اللي شوفته واللي بينك وبين أبوكي سكت ساعتها وقولت له اطلب من ابوك ده وشوف هيقولك ايه قالي مش مهم ابوكي المهم أنت موافقة واللا لا قولت مش راح اوافق إلا إذا طلبت ده من أبوك قال خلاص قدامك لغاية بكرة وإذا مردتيش عليا أنا رايح بعد بكره عند خالي وراح اقوله على كل حاجة… وتركني وذهب إلى غرفته وأخدت أنا الحمام بتاعي ورجعت لأخي وحكيت له الحكاية اللي فاتت دي فضحك بصوت عالي وقالي يا سلاااااااااام بقى صعب عليكي وأنا مش صعبان عليكي مفيش مشكلة وقبل أن ينهي كلامه معي لقيت بابا داخل علينا الغرفة وقال إيه يا ولاد مالكم في إيه بتتكلمو في إيه وبعدين أنت رجعت بدري واللا إيه قاله رجعت بعدكم بشوية صغيرة لأني مش لقيت زميلي اللي بذاكر معاه فتجهم بابا وقاله يعني إيه أنت هنا من بدري رد أخي قائلا من ساعة ما كنت بتبكي في غرفتك بصوت عالي وأختي تقولك خلاص يا بابا؟ فتجهم والدي مرة أخرى وقاله يا ابني أنت عارف إني قال من فضلك يا بابا أنا مش ماريان أنا شوقي ومش راح أضعف قدامك واخليك تنام معي أنا راجل وشوفت كل اللي عملتوه مع بعض وأنا عاوز أعمل زيك يا ترى توافق واللا لا ومن غير تهديد وبجد بجد أنا رايح بعد بكرة عند خالي وراح اقوله على كل حاجة إذا أنت رفضت طلبي وعلى فكرة أنا طلبت الطلب ده من المهندسة فردت إنه يجب أن يكون بموافقتك وانتم دلوقت في المواجهة إن قولت آه يبفى مش فيه أي مشكلة وإن قلت لا راح تبدأ المشاكل بينا وبين بعض وأنا واقفة مش عارفة أعمل إيه وقمت صارخة في الاتنين انتم بتتعازمو على حيوان ملهوش راي في اللي بتتكلمو فيه اسمعوني كويس انتم الاتنين أنا بكر ولسة بكر ومش راح اكون إلا بكر لغاية ما اتجوز وأنا بنتك يا بابا وأختك يا شوقى وإن كنتم شايفين إني مثيرة لكم ومش قادرين تشوفوني إلا وعاوزين تعملو معايا جنس يبقى أفضل إني امشي واسيب لكم البيت ورحت رامية نفسي على السرير على وجهي وقعدت أبكي وأجهش في البكاء إلا ولقيت أبي يجلس بجواري ويربت على ظهري ويطلب مني السكوت شوية عشان نتفاهم ولقيته بيرفع قميصي من خلفي لفوق كي يعريني رحت رافعة راسي لفوق لقيت أخي خالع كل ملابسة وزبه واقف ومنتظر أبي يرفع لي باقي القميص من ورايا وكنت عاوزة اقوم ولكن بابا ضغط على ضهري ضغطة جامدة ورفع عني قميصي إلى وسطي وخلع لي كيلوتي وأنا نايمة على وجهي ومازلت أبكي ونزل أخي عليا بزبه داخل طيزي مباشرة ولم أستطيع أن أقوم بأي مقاومة حتى أفضى أخي ما بداخله من حليب وقام من عليا ووقف على قدميه أمام أبي وأمامي وقال بكل افتخار يا بابا دورك دلوقت اتفضل وأنا راح امسكها لك قولت لهم خلاص اتفقتو عليا اوكي بس خلي بالكم ان انتم اللي بداتو والبادي أظلم راح اريحكم على طول وبمزاج بس اللي راح يعترض على أي حاجة راح اعملها راح امسح بيه الدنيا مش الأرض وطلبت من بابا أن يفتحني من كسي ولكنه رفض وطلبت نفس الطلب من أخي ولكنه رفض ولكني صممت أن أجعل واحد منهم أن يفتحني وفي ليلة عاد بابا من الخارج وكان أخي في غرفته يذاكر دروسه ودخل أبي الحمام وقمت أنا وخلعت جميع ملابسي وجلست في الصالة وانتظرت حتى أحس بخروج أبي من الحمام وناديت على أخي وخرجا الاثنين تقريبا مع بعضهم ورأوني كذلك فضحكو وقالو إيه الحكاية إنت اللي عاوزة دلوقت قولت لهم ايه انه انسانة ولي طلباتي زيكم فقام بابا وقال شوقي روح الحمام خد لك دش سريع وتعالى على غرفتي قولت لهم لا في الصالة هنا قالو لا الصوت ممكن الجيران يسمعوه قولت بس أنا مصممة على أنه يكون هنا فرد أخي يقول وإيه يعني مفيش مشكلة بابا زي ما هي عاوزة يكون واحنا تحت أمرها بينا وبدأ بابا وأمسك بزازي وظل يفرك فيهم فرك شديد لغاية ما هاج وقمت فاسخة له البيجامة اللي كان لابسها وخلعته كل هدومه ومسكت له زبه وهو فضل حاضن فيا ويمصمص في بزازي وخرج أخي عريان من الحمام ومبلول ونزل بين رجليا وبدا يلحس في كسي ونمت على الأرض وخليت بابا على صدري حاطط زبه بين بزازي ويطلع لغاية ما ألمسه بلساني ويرجع تاني وأخي من تحتي وبين رجليا يلحس في كسي وقمت واقفة وبعدت عنهم شوية وقلت على فكرة أنا ليا شرط عشان نكمل مع بعض قالو اؤمرينا واحنا ننفذ على طول قولت شوقي امسك زب بابا ومصه في نفس واحد الاتنين قالو ايه اللي أنت بتقوليه ده قولت لهم ده طلبي الأول قالو كمان في طلب تاني قولت ايوه فيه طلب تاني بس أشد قوة قالو بس الأول مش راح يتنفذ قولت خلاص ورحت داخلة غرفتي وقفلت على نفسي الباب ومنتظرة ردهم وكنت بانظر عليهم من فتحة مفتاح الباب وهما بيتفاوضو مع بعض وعلى فكرة بابا ده مكار كبير وعرفت من كلامه لأخي أنه فهم أنا عاوزة إيه ولقيتهم بينادو عليا تعالي شوفي طلبك وهو بيتنفذ ولقيت أخي ماسك زب بابا وعمال يمص فيه وطلبت من بابا ينام على ظهره وعمل ده وطلبت من شوقي انه يقعد على زب بابا بطيزه وأنا راح اقعد على راسه يلحس لي كسي فصرخ شوقي وقالي عاوزاني اتناك قولت ايوه قالي يعني هو ده طلبك التاني قولت ايوه قال اوكي ماشي يا ترى ليكي طلب ثالث قولت بس نفذ الأول وقعد على زب بابا وفضل يقوم ويقعد على لغاية ما بابا جابهم في طيزه وحس باللبن داخل طيزه وسالته إيه رايك راح نكس راسه في الارض وقال خلاص بقى قولي طلبك الثالث قولت له أنت مش عاوز تخلص تارك قالي يعني ايه قولت اللي عملته مع بابا خليه يعملو معاك رد بابا قال بس كده أنت جيتي في جمل اتفضل شوقي نام على ظهرك وراح ماسك زبه وقعد يدلك فيه لغاية ما انتصب وراح قاعد عليه وفضل يقوم ويقعد لغاية ما نزل شوقي لبنه في طيز بابا وقام بابا يقولي هو ده اللي يريحك مش تقولي الكلام ده من زمان انا مستعد أعملك أي حاجة تطلبيها وراح ماسكني فجاة وهو واقف وحاطط زبه في طيزي من غير أي دهان أو أي شيء يسهل العملية دي وانفجر في نيك وهري وأنا أصرخ وأتأوه من الألم من غير أي شهوة أو إحساس جنسي بس ألم وشديد وصاروخ نار داخل طيزي يدخل ويخرج وماسكني من رقبتي وحسيت إني راح اتخنق ومش رضي ينزل لبنه جوه طيزي وراح منيمني ولسة ماسك في رقبتي وراح منزل لبنه في فمي بعد ما دخل زبه فيه وقافل منخاري وقالي ابلعيهم كلهم يا كلبة يا شرموطة شوفتي ابوكي واخوكي بيتناكو صح هو ده اللي كنت عاوزاه راح انيكه وينيكني كل يوم وهنسيبك تولعي لوحدك ونريح احنا بعض ياواد يا شوقي خلص تارك من الكلبة الشرموطة دي ونيكها زي ما أنت عاوز لان النيكة دي راح تكون اخر نيكة ليها مننا وقام شوقي يضرب ويشتم ويمشي زبه على جسمي كله ولقيتها فرصة إنهم في هذا الغضب مني وساعة ما جه يدخل زبه في طيزي رحت محركة نفسي لقدام شوية وراح داخل كبس في كسي وفتحني وده اللي انا كنت عاوزاه وشاف بابا وأخويا الدم خارج من كسي وقعد بابا يصرخ ويشتم في شوقي فتحتها يا ابن الشرموطة خلاص اتفضحنا يا ابن الكلبة وراح ماسك اخويا وكتفه تكتيفة شديدة ونزل عليه ضرب لما عدمه العافية وأنا مش حاولت حتى أني احوش عنه وحاول يعمل ده معايا بس أنا معطتلوش فرصة لكدة وعملت نفسي أني بابكي وخايفة من الفضيحة لغاية ما صعبت عليه وقالي مش تخافي حبيبتي من الفضيحة ابدا ابدا قولت له وشوقي قالي خلاص مش راح ييجي عندك تاني ابدا وان حاول راح اقتله الكلام ده كان قدامه رديت ببجاحة ليه اشمعنى أنت انتم الاتنين شاهدين على اللي حصل معي ومفيش مشكلة انكم ترتاحو معيا وارتاح معاكم خلاص بقى طالما اني اتفتحت خلاص وعلى فكرة أنت فاكر اول ما جه اخويا وشافنا وطلب ينام معايا وقمت أنت سهلت له العملية واغتصبتوني انتم الاتين قولت لكم إيه يا ترى فاكرين والا لا راح افكركم قولتلكم ساعتها (خلي بالكم ان انتم اللي بداتو والبادي أظلم راح اريحكم على طول وبمزاج بس اللي راح يعترض على أي حاجة راح اعملها راح امسح بيه الدنيا) قالو فاكرين واعملي اللي أنت عاوزاه بس خلي بالك من الفضايح يعني انتم فاهمين وموافقين على اللي راح اعمله راحو منكسين راسهم للارض وقالو ماشي ومفيش اعتراض من حد فينا ومن ساعتها وأنا مش مهندسة الاتصالات انما مهندسة الجنس وتقدمت أطلب العمل في شركة كبيرة والبيه رئيس مجلس الإدارة طلب مني واسطة قولت له مش عندي واسطة قالي لا انتي واسطتك وسطك إن رضيتي راح تكوني السكرتير التنفيذي للشركة وطلب مني اروح له بيته ووافقت ورحت له بيته ونام معي ومر حوالي سنتين وأنا أشتغل معاه ومازال يطلبني اما في مكتبه أو في بيته وبابا وأخي مش قادرين يقولو لي حاجة وأنا مكسوفة منهم مع إني مش مقصرة معاهم برضو لما بحس انهم عاوزيني باعطيهم نفسي بس دلوقتي كل واحد لوحده مش الاتنين مع بعض.

سكس مصري
سكس محارم
سكسي
صور نيك
صور سكس
نيك امهات
سكس ام وبنتها
سكس ام وابنها
سكس اخ واختة
تحميل سكس
صور نيك
سكس مصري
سكس امهات
صور سكس

الثلاثاء، 19 مايو 2020

سكس اول مرة اكس موفيز 1 حصريا

انا متزوجة و احب زوجي و زبه يؤلمني لكنه لذيذ جدا و انا احب النيك و الزب في كسي و السبب الذي جعلني احب زب زوجي هو انه يملك زب كبير جدا و ضخم اكثر من عشرين سنتيم و غليظ كانه قارورة و انا احبه حتى حين يكون مرتخي لانه لذيذ في المص . من اول يوم عشقت زب زوجي فانا لما فتح امام بنطلونه و اخرجه شعرت بانني امام وحش و كانت اول مرة ارى الزب ولم اكن اعلم ان هناك رجل يملك زب بذلك الحجم و اعتقدت ان كل الرجال يملكون قضبان كبيرة و لما لمسني به في فخذي شعرت بحرارة جعلت قشعريرة كبيرة تسري في جسدي
و كان زوجي يقبلني بحب كبير و علمت ان زبه يؤلمني حين يدخله لكني كنت متشوقة جدا و لما وضعه بين فخذاي ازداد شوقي للزب و فتحت له رجلاي طواعية لكن لما دفعه في المرة الاولى احسست بالكهرباء في جسمي و بدات اصرخ اه اه اه .. كان الزب مؤلما جدا بقدر حلاوته و كان زوجي يدخل ببطئ فهو يعلم اني اذوق الزب لاول مرة و كسي ضيق لكن اللذة و الشهوة اجبرته ان يدفع بقوة و يحاول اختراق كسي و فعلا لم يطل الامر كثيرا حتى كان الزب و راسه على ابواب غشاء بكارتي و كسي موسع لاقصى درجة و زوجي يحاول ادخاله بقوة و زبه يؤلمني لكنه لذيذ

ثم قطع الزب غشائي و انزلق في رحمي و كان زبه يؤلمني لكن كسي تبلل حتى يساعد الزب على الانزلاق و زوجي شعر ايضا بحرارة كبيرة و بما انه كان يحس بما كنت احس به كان يدفع به ببطئ شديد ولم يكن يحركه الا بطريقة خفيفة .. و سخنت انا رغم الم الزب و زوجي يواصل النيك و تحريك الزب بلا توقف و يقبلني و لم اكن اعلم ان زبه يريد الانفجار في كسي لان زوجي ربما ايضا ينيك لاول مرة فهو خجول و يحبني جدا و كان زبه يؤلمني لكن لما بدا الزب يكب في كسي اصبح ينزلق اكثر كانه كان يقذف المرهم و انا شعرت براحة كبيرة و حرارة جميلة .
و كانت قطراته كانها مرهم تسيل في كسي و هو يقبلني و انا ارتعش و احسست بمتعة كبيرة فمع اول نيكة جاءتني الرعشة و كنت سعيدة جدا لان زوجي زبه كبيرو ضخم و اعتقد ان اغلب الفتيات سيحسدنني على امتلاك زوج بمثل ذلك الزب . و حين سحب زوجي زبه ترك في كسي فراغ كبير جدا و صرت احس ان الهواء يدخل في كسي و من ذلك اليوم و انا احب زوجي و اعشق زبه الكبير على الرغم انه احيانا يجف كسي و يصبح زبه يؤلمني في النيك لكن حلاوة النيك لا تكتمل الا مع الالم الزب الكبير و ذته القصوى في الكس