محارم مع خالها سكس عائلي ساخن

 

عندي خالي محمود متجوز طنط سهير ومخلف منها منه على خلاف على طول مع العيلة و لأن سهير كانت ست شخصيتها قويه جدا و كانت بتعمل اللي عوزاه وخالي مش بيقدر يفتح بوقه معاها خالص نجحت أنهم يبعدوا عننا لغاية ما عملوا حادثة خالي تعب جدا بعدها و مرات خالي كانت كبرت بس لسه بجمالها
سهير ست خمسين سنة بيضاء جدا عندها جرأة غير طبيعية لدرجة أنها بتتكلم و تقول كس و زبر عادي وقدام الناس مفيش خشى في الكلام ومن ضمن حكايتها أنها وهي بتتكلم عن واحدة صاحبتها كانوا بينافسوا بعض مين ابيض من التاني

سكس - نيك - سكس حيوانات - تحميل سكس - سكساوي - سكس نسوانجي - سكس بيض - سكس فنانات - نيك حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان .
وانا مركز معاها
كانت قاعده هي وامي وخالاتي وانا كنت أيامها صغير
سهير : وبنت الوسخة بتقول انها بيضاء عني ...احا شوفوا البياض
وراحت عملت حاجه متخيلتهاش
راحت رافعة البلوزة و ورت الصدر للقاعدين ابيض منور السنتيان
أنا بحلقت وبلمت والناس قالوا لها الولا قاعد
كان ردها يا اختي بكره يتجوز ويشوف كله
خلفت بنت تختوخه اسمها منه
منه بنوته يتقال عليها كيرفي وشعر اصفر و عنين خضرا نسخه من امها
هي من سني تقريباً كانت طيزها من وهي صغيره تخليك هتموت وتضربها عليها
وفي مره كنا حوالي ستاشر سنة
كنت مع منه في عيد ميلاد واحد قريبنا
وكالعادة منه لابسه بنطلون جينز محزق
وطيزها هتفشخه ولابسه عليه بلوفر ابيض و قاعده جنبي وانا بصراحه كنت مش فاهم حاجه
قعدت تقولي تعالى عاوزه أسالك على حاجه
دخلنا التراس بتاع البلكونة وقعدنا نتكلم كتير قوي وبصراحة كنت ببص على طيزها طول الوقت
كان الموبيل بكاميرا لسه نازل وبما أن خالي غني جدا كانت أول واحدة تمسكه
منه: انت بتبص على أيه ....اه انت شقي موت يا هيما
أنا : بصراحه انتي حلوه قوي يا منه
وجامده قوي
منه : هو انت شوفت حاجه بقولك ايه
ممكن تيجي تذاكر معايا بكره
وفعلاً تاني يوم رحت البيت عندهم
رحبت سهير بيا و اتغديت معاهم وبعدها دخلنا الاوضة بتاعت منه وفتحنا الباب
وقعدت معاها على المكتب وكانت لابسه شورت ضيق و بلوزه لامه صدرها الكبير بالعافيه
قعدنا نذاكر و هي تعبت بسرعة فتحت الموبيل
وقالت : انا زهقت تعالى اوريك حاجه
أنت عارف اني اجمد واحدة في صحباتي
وقعدت تفرجني على صحباتها وكانت صور تجنن بنات بتتصور براحتها
منها صور قالعين وانا بتاعي وقف
وفرجتني على صورة ليها عريانه ومغطيه بزازها الكبيرة بايدها
أنا: ايه ده يا منه انتي حلوه قوي

سكس حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان - قصص سكس - صور سكس - تحميل سكس - نيك حيوانات - سكسي - سكساوي - سكس نسوانجي - ءىءء - سكس مصري .
منه : ايه عجبتك
لقيت ايدي رايحه على طيزها ومسكتها
منه : لا لا استنى كده وراحت تطمن أن أمها وأبوها بره
ورجعت حضنتني واخدت بوسه رهيبه وانا بحسس على طيزها الكبيرة
وقالت : ايه ده انت بتاعك شكله هيفرقع
كده غلط وراحت فتحت سوسته البنطلون وخرجته ولما شافته شهقت وقالت احيه
ده حلو قوي ومن غير كلام نزلت تحت المكتب تمص ودي كانت اول مره حد يمص ليا وانا بصراحه مستحملتش لأنها كانت بتمص باحتراف فجبتهم بسرعة وهي شربتهم وقالت طعمه حلو يا هيما
ودخلت علينا امها بعدها كنا اتعدلنا بس انا مش مصدق اللي حصل
سهير : شاطرين كملوا مذاكره أنا وخالك داخلين نريح شويه
كانت سهير لابسه قميص نوم احمر وعليه روب ستان بيضاها منور فيه
ودخلوا الاوضة وقفلوا الباب وانا ومنه نزلنا بوس بشكل هستيري
هي كانت بتوت فيا وانا بعشق جسمها
و اعتمدنا أنا بابهم لما يتفتح هنعرف والاوضة بعيدة هنكون لمينا نفسنا
قلعت منه البلوزة والبراه
وخلتني أمص صدرها وبعدها لفت وحكت طيزها على زبري وانا بقفش بزازها الكبيرة
وبعدها نزلت الشورت وشاورت لي تعالى
منه : حطه هنا
ودخلته في طيزها وبعد صعوبة دخل خرمها ونكتها في طيزها الكبيرة وهي بتعض في المرتبه من الوجع
وفجأة لقيت مرات خالي قدامي
سهير : كنت متاكده انك هتعمل كده
على كام قلم ويا حيوان و علشان خالي ما يحسش قالت البس يا كلب هدومك وبره من غير زعيق بس بغضب رهيب
بعدها ما دخلتش البيت غير وانا عندي تلاتين سنه
لما عملوا الحادثة
وسهير فكرتني : فاكر اخر مره كنت عندنا يا هيما وحشتنا
وقعدت مع خالي وبعدها نزلت اجيب دوا لخالي ومراته كان من ضمنهم دواء منع الحمل ...ليه دي ست كبيره
المهم سيبت لهم الدواء و بعدها روحت
وتاني يوم خالي طلب حجات جبتها ورحت له
كان من ضمنهم حقنه خدها ونام
قعدت بره مع مرات خالي اللي لابسه هدوم بيت .... برضو كبرت سهير كنت زمان بقول من حلاوتها سهير رمزي
وقامت تعمل ليا شاي
لقيتها بتصوت والحنفيه مغرقه المطبخ
جريت قفلت المحبس بعد ما غرقنا
كانت مش لابسه حاجه تحت قميص البيت
سهير : يا لاهوي كتير خيرك يا هيما لحقتني وهي بتمسح على جسمها وهدومها الميه ....يلاهوي ده أنا غرقت
وقلعت القميص وكانت لابسه اندر بس
سهير : يوه هو انت كل ما تشوف صدري تبحلق كده يا واد من وانت صغير وانت هتموت عليه بس روحت للبت وسبتني
حضنتها وانا بقول انتي الأصل برضو
سهير بدلع بإمارة أيه انا ست كبرت عجزت خلاص
خدت بوسه من خدها وقولت لها
حرام واحدة زيك محدش يحس بيها وبجمالها
سهير بدأت تتجاوب معايا ونبوس بعض وتحسس على زبري
سهير : محدش حاسس بيا اي ست عاملة زي العربية لازم بتعملها صيانه
وراحت مخرجه زبري
أنا : بتعملي ايه يا سوسو.
ضحكت وقالت : هسخن بس اشوف الفتيس الاول شغال ولا لا
ونزلت تمص كتير لغاية ما جبت وشربته
وقالت سهير : لا ده شكل الفتيس بيجيب الرابع ...قلعت الكلوت ورفعت القميص
ونيمتني على الأرض ونزلت بكسها على زبري واهات وبتزوم وانا مش مصدق
بتمتع بلحم مرات خالي برضاها
وبعدها نكتها في طيزها زي بنتها
وغرقتها بلبني وبعدها نامت في حضني على الأرض
وقالت أن خالي خلاص مبقاش يقدر يمتعها وأنها ست ومحتاجة راجل يريحها
بس يفضل سر وافقت انام معاها بس اركبها واركب منه على حسب ما يجيلي مزاجي بس بشرط أنها كل خميس ليله مع سهير كاني جوزها
وكنا متفقين لما اكون عاوز منه
اقول هركب العربية الصغيرة ولو سهير اقول هركب الكبيرة وكانوا يقفلوا الاوضة
على خالي اللي مش بيتحرك
وانا جنبه نايم يا مع بنته يا مراته
لغاية ما في يوم قالي أنه عارف اللي بيحصل و قالي اكتب على بنته لانه مش هيقدر على مراته واني كده بريحه منها وده سر في بيت خالي



المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي

الاخت الشرموطه مع اخوها الكبير قصص سكس محارم