سكسي جارتنا القحبة xnxx sexy

 

بحجة انها بتحب العشرة اوى زى ما هى قالت

امبارح " يوم الأحد "
جارتنا الموظفة دى " اسمها زكية "
بقالها 3 أيام بلكونتها مقفولة ومش بتتفتح أبداً
ومش باشوف اى حد لا هى ولا عيالها ولا جوزها

فاستغربت وقلت يا ترى ليه كدا

المهم امبارح الصبح الساعة 7 ونصف
قمت من النوم لقيت بلكونتها مفتوحة
وغسيل كتير منشور فيها

sex - sexy - xnxx- xnxn - xnxxx - xxxnx

خمنت انهم كانوا مسافرين

الصبح قالتلى " صباح الخير "
المهم وبعدين ما رديت عليها
سألتها " ياااه .. دا انا كنت قلقان عليكى اوى يا ست زكية "

فبصتلى باستغراب عشان اول مرة اكلمها بالطريقة دى
وابتسمت اوى وقالتلى " ليه ؟ "

قلتلها " مفيش .. بقالى كذا يوم مبشوفش البلكونة عندك بتتفتح أبداً
ولا باشوفك ولا بشوف اى حد من عندكم فى الشارع ..
وقعدت أقول يا ترى فيه ايه ؟ .. مشيوا من السكن دا ولا راحوا مصيف ولا ايه ؟ "

قالتلى " اه بصراحة بناتى صدعوا دماغى عشان نروح مصيف مع زمايلهم فروحنا كلنا "

قلتلها " بس مش باين على وشك اى سمار خالص زى اى حد بيرجع من المصيف "

كنا بنتكلم بصوت هادى اصلاً وضحكت هى على خفيف
وقالتلى " انا وشى غامق اصلاً .. عاوزه يغمق اكتر من كدا
دى تبقى كارثة ؟ .. وحتى لو اغمق مش هيبان فيه لانه اصلاً غامق "

قلتلها " ولا حتى وشك قشر من المياة المالحة زى ما بيحصل لبعض الناس ؟ "

راحت بصت وراها عشان تشوف حد جاى ناحية البلكونة ولا لأ
وبعدين قالتلى " لا .. وشى جلده مش قشر "

كانت لابسة جلابية بيتى خفيفة بنص كم ومفتوح صدرها

صور سكس - افلام سكس حيوانات - تحميل سكس - مقاطع سكس - سكس امهات - نيك سكس مصري - افلام سكس عربي - سكس اخوات - سكس مترجم - سكس محارم - قصص سكس - صور سكس نيك

وراحت موطية صوتها اكتر وقالت
" لكن المياة المالحة والشمس خلال كذا يوم طبعاً أثرت على جسمى "
وراحت رافعة كم الجلابية وشوفت دراها مقشر
وقالت " ورجليا كمان تحت الركب شويه سمار "
وشدت الجلابية تورينى رقبتها وصدرها لغاية قبل بزازها
سمار مع تقشير جلد

قلتلها " بس شكلك هتكونى احلى يا ست زكية بعد المصيف دا ؟ "

قالتلى " ازاى ؟ "

قلتلها " جسمك هيقشر شويه وهتبيضى خاصة من عند الرقبة والصدر "
راحت مبتسمة اوى اللبوة وميلت ناحية سور البلكونة عشان اشوف بزازها
وقالتلى " انت شايف كدا ؟ "
كنت شايف حلماتها من الجلابية
قلتلها " اه انا شايفهم هناك اهم "
راحت ضحكت وهى بتحاول تكتم ضحكتها

وقالتلى " انت بقيت شقى وواخد بالك منى اوى "
قلتلها " انتى اللى لفتى نظرى ليكى من اول مرة شفتك فيها "

ضحكت بكسوف وقالتلى " يارتنى روحت المصيف من زمان "

ابتسمتلها وقلتلها " انا سمعتك قبل كدا من شهر " فى العيد "
بتقولى انك عشرية وعشرية اوى اوى كمان
فقلت انك هتقدرى اوى الرجل اللى هتتعاملى معاه لو قدرك
عشان كدا كلمتك النهاردا "

ضحكت ورحت حاطة ايديها تحت بزازها من فوق الجلابية
وراحت حاطاهم على سور البلكونة قدامى
كنت حاسس انها هايجة وعايزة تحطهم على وشى

قلت افرجها زى ما هى بتفرجنى على بزازها
كنت لابس بنطلون بيتى على اللحم
وكان زبرى واقف ورافع البنطلون لقدام
روحت انا رجعت لورا اكتر من 5 او 6 متر
عملت نفسى وكأنى باشوف فيه حد طالع على السلم عندى فى البيت
وروحت لافف وبدأت اروح ناحيتها تانى
وكان زبرى واقف فى وشها

لقيت الولية عنيها بتلمع ومتركزة على البنطلون
وراحت مبتسمة وباصة فى عنيا

قالتلى " اف .. ع الصبح كدا "
قلتلها " كبار اوى لازم يشد لما يشوفهم "
اتمحنت اوى وهزت بزازها وراحت ماسكاهم من فوق الجلابية

المهم قلتلها " انا مش حابب حكاية الكلام من البلكونة دى
واقف قدامك على سطح البيت وانتى قدامى فى البلكونة وبينا 4 متر
وبنحاول نتكلم بصوت هادى عشان محدش يسمعنا
وممكن اى حد من عندى او من عندك او من الجيران يشوفنا او يسمعنا "

المهم قالتلى " معاك حق .. التليفون موجود اهو نتكلم فى اى وقت تحبه "

قلتلها " التليفون وبس ؟ "

ضحكت وقبل ما تنطق روحت قلتلها " ممكن نتكلم على التليفون
بس عايز اشوفك قدامى ونحكى افضل من كدا "
وانا باصص على زوبرى وبعدين بصيت على بزازها

راحت ضاحكة على خفيف
وبصت وراها تشوف اى حد من عندها جاى ناحيتها ولا لأ
وبعدين قالتلى " طب فين ؟ "

قلتلها " هاشوف واقولك "

حست ان جوزها قام من النوم ونادى عليها
وقالتله انها بتشوف الغسيل اللى فى البلكونة

خدت رقم تليفونى ورنت عليا عشان اسجل رقمها
وقفلت صدرها ..
قلتلها " سيبيهم مفتوحين دا جوزك "
قالتلى " بلا خيبة .. فرك وتفعيص وبلا فائدة "

قلتلها " انا هاهد حيلك يا زكية "
قالتلى " انا مش مرتاحة من زمان
وعيالى كبار وعندى احفاد
وقلقانة من اى حد اتعامل معاه ويعمل فضايح ومشاكل قدام اهلى وعيالى والجيران "

قلتلها " طب وانا ؟ "
قالتلى " انت من اول ما شفتك حاولت الفت نظرك عشان عارفة اهلك
وكمان اطمنت اكتر لما سكنت جنبك سنتين ثلاثة وشفتك مش بتاع مشاكل "

قلتلها " انا هاريحك يا زكية "
قالتلى " هارن عليك لما جوزى ينزل دلؤقتى والعيال نايمين "

بعدها بساعة وشويه
اتصلت عليا واتكلمنا ساعتين
وخدنا راحتنا فى الكلام بشكل كبير
لغاية ما بناتها صحيوا

محنتها كتير بكلامى
سألتنى عن اللى بيعجبنى فيها
وكلمتها عن بزازها وطيازها اللى دايماً باشوفهم قدامى وبيلفتوا نظرى
وقلتلها ان مياصتها ومحنها بيلفتوا نظرى قبل بزازها وطيازها

انبسطت اوى

زب - سسكس - سكس - سكس عربي - سكس مصري - سكسي - سكساوي - سكسي محارم - سكسي مترجم - فيديو سكس - كس - تتناك - سكس متحرك - صور بزاز

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي

الاخت الشرموطه مع اخوها الكبير قصص سكس محارم