عندما تكون الاسرة شرموطة اخ ينيك اختة

 

قصص أخ ينيك اخته و سكس منزلي محارم مثير جداً، غالبا الأخ و أخته يكونان في عمر متقارب وفي عمر المراهقة في الكثير من الأحيان تنشأ مشاعر جنسية ملتهبة من الأخ تجاه اخته والعكس واحياناً الأمر يتحول إلى واقع وسنقرأ معاً حكايات جنسية مثيرة اليوم عن السكس بين الأخ واخته.

قصص أخ ينيك أخته

قصة جنسية جديدة لأخت مع أخوها مصريين تعريص و دياثة ونيك
وهنا يمكنك قراءة قصص سكس سادي تعذيب مثير
هحكيلكم حكايتي انا اسمي محمد اصغر اخواتي عندي 17 سنة وعندي اخت عمرها 35 سنة مطلقة كنت وانا صغير بشوف ابويا بيزعق لها كتير ويقولها هتفضحينا وهي تقعد تزعق معاه وامي تقعد تزعق وانا مش فاهم حاجة لأني كنت طفل وقتها , ومرة كانت اكبر خناقة وكان جوزها موجود وطلقها وخرج الكلام دة من حوالي 8 سنين .

كنت ديما بخرج معاها وتتعاكس وتهزر مع الشباب وتضحك لهم وكانت ديما تقولي لو حد سألك على اي حاجة حصلت و احنا في الخروجة متقولش وانا مكنتش فاهم حاجة بس بسمع كلامها لحد ما بقى عمري 12 سنة وبلغت وعرفت السكس من اصحابي وسمعت من واحد صاحبي ان اختي شمال , اكيد اي حد مكاني هيتضايق وانا اتضايقت للحظة بس بعد وقت قصير بدأت استمتع بشعور ان اختي شرموطة وكل الناس عارفة كدة وأني معروف ان اخو فلانة , كمان عرفت من ابن خالتي ان اختي اتطلقت عشان جوزها قفشها بتكلم واحد ومرت السنين وبقى عمري 17 سنة ومشاعري وميولي الجنسية اتكونت وبقيت بستمتع بالتعريص و الخولنة .

السكس الحيوان - نيك لبوة - سكس امراة - موقع سكس حيوانات - افلام سكس شمال - سكس اليوم - بورنو حيوانات .

طبعا افتكرت لما كانت بتخرجني معاها وانا طفل وبتعرصني , وافتكرت لما كان كل اصحاب المحلات يلاعبوني ويجيبلي شوكولاته عشان يظبطوها , قررت اراقبها من يومها وبقت نظرتي ليها مختلفة تماما , في يوم سمعت صوت اغاني في اوضتها الفجر كدة توقعت انها ممكن تكون بترقص قربت من الباب عشان اسمع لقيت الموضوع مش مجرد رقص لقيتها بتقول لواحد بالحرف ” انا مبرقصش لأي حد على فكرة بس انت دخلت دماغي ” يعني فاتحة الكاميرا لواحد وبترقص له .

انا حسيت ساعتها بإثارة رهيبة لكذا سبب أولها التعريص اللي بيجنني وبيخليني أولع وثاني سبب انها جامدة جدا اصلا وتخيلت شكلها وهي بترقص , فضلت اسمع كلام جنني وهي بتقوله طيزي عاجباك ووريني زبك وجيبهم بقى وانا زبي ولع من الإثارة , لحد ما خلصت وقفلت معاه وانا رجعت اوضتي وتاني يوم لما خرجت روحت للاب توب بتاعها عشان اشوف عليه ايه ولقيت كل حاجة , لقيت عندها اكاونت على تويتر عليه صور سكس ليها وفيديوهات رقص من غير وشها ولقيت اكاونت على الفيس بردو بتكلم عليه شباب وبتبعت صورها ومحادثات سكس بس ملقيتش اتفاقات مقايلات او ارقام موبايلات واضح انها بتحافظ على خصوصيتها وان جوزها لما قفشها كانت بتتكلم على النت بردو .

انا كنت مستمتع جدا وانا بشوف اختي بتعمل كدة وقررت اني لازم اخد خطوات اكبر معاها بعد ما راقبتها اسبوع وبسمعها وهي بتتكلم وبتقلع وبتقول كلام سكس وخصوصا انها جابت سيرتي وسيرة ابويا اكتر من مرة وقالت أنها بتستمتع انها بتعرصنا جدا وبتستمتع بأي حاجة فاجرة لقيتها كمان بتستمتع بالسادية و المازوخية وبتحب تعذب و تتعذب والشتيمة وكل حاجة .

في يوم كان في عزا عند ناس قرايبنا في بلد بعيدة وابويا وأمي سافروا وقالولي اقعد مع اختك وطبعا السبب معروف هم عارفين انها شرموطة وخايفين تجيب حد البيت , قعدت ارخم عليها طول النهار واخليها مش عارفة تكلم حد وطبعا كان يوم فرصة بالنسبة لها , لحد ما قالتلي ايه الماتش اللي الناس كلها بتتكلم عليه دة قولتلها نهائي دوري الأبطال قالتلي انت هتخرج تشوفه , قولتلها لأ قاعدلك وضحكت , قالت لي لا بقولك ايه متعملش عليا راجل انا اعمل اللي انا عايزاه و براحتي , وحطت رجل على رجل وكانت لابسة كاش مايوه قصير , قولتلها بقولك ايه انا بقالي فترة بسمعك بالليل وفتحت تويتر والفيس بوك بتوعك اللي عليهم سكس , بصت لي وقالت لي وايه رأيك , عجبني جدا طبعها المتمرد وفجورها وفرض اسلوبها وطريقتها على ابويا وامي وواضح انها قررت تفرض اسلوبها عليا .

سكسي - سكس حيوانات - صور سكس - سكس كلاب .

قولت لها براحتك انتي حرة , قالت لي لأ مش كدة انت مبسوط وقربت مني وصدرها قدام وشي وقالت لي انت مبسوط وضربتني على وشي براحة , بصت لزبي وقالت ليه مش عيب يقف على اختك وضحكت ضحكة كلها شرمطة , واضح ان جمعت كل شجاعتي عشان افاتحها في الموضوع بس هي طلعت شرموطة اكتر مما كنت متخيل , قالت لي بص بقى بما انك شوفت كلامي مع شوية الكلاب اللي بكلمهم عجبك كل الكلام , قولتلها اه كله عجبني , قالت لي الأول انا زهقت من الخيار وعايزة اتناك , قولت لها اتناكي قالت لي لأ دول كلاب محدش فيهم يستاهل يلمسني انا احب اهيجهم بس , انا هكافأك وشغلت قناة رقص على التلفزيون وقعدت ترقص .

انا مقدرتش استحمل طلعت زبي وقعدت العب فيه وهي تبص وتتشرمط وتضحك لحد ما قومت حضنتها وقعدت ابوس فيها وهي سخنت جدا وانا بمسك طيزها وبقفش في بزازها وبمسك كسها وقلعتها هدومها وانا قلعت ونمنا على الأرض وقعدت الحس في كسها وارضع في بزازها الطرية , وقالت لي نيكني يا محمد دخله , دخلت زبي في كسها مرة واحدة وهي بتشهق وتقولي كمان بقى جامد , وانا من جمالها و هيجاني مولع وبنيكها جامد واهاتها عالية قالتلي اوعي تجيبهم جوايا , من هيجاني مطولتش وطلعت زبي وجبتهم على بطنها و كسها .

سكس حيوانات - سكس - نيك - قصص سكس .

دي كانت اول نيكة نكتها في حياتي كانت مع اختي الشرموطة .
قصص سكس أخ ينيك أخته

ابراهيم وأخته المتجوزة

حكايتي حصلت فجأة ومش مصدقها لحد دلوقتي أنا ابراهيم عندي 30 سنة وأختي منار عندها 32 سنة متجوزة وجوزها مسافر وهي قاعدة معانا في البيت، مش عارف إزاي فجاة لقيت نفسي ببص لها بصة جنسية مش نظرة أخ لأخته نظرة راجل لست، هي سافرت 3 سنين كاملين مشوفناهاش ورجعت مختلفة، معاها بنتها وشكلها اتغير وجسمها اتغير وبقيت حاسس انها واحدة تانية، الجواز خلى جسمها اختلف وصوتها وطريقتها ولبسها، بقالها شهرين قاعدة معانا في البيت وانا هتجنن عليها مراقبها في كل حركاتها، بقت بتلبس قدامي اللبس اللي بتلبسه قدام جوزها بيجامات وترينجات ضيقين وحاجات حمالات ونص صدرها عريان وأحيانا شيرتات قصيرة ويبقى كل ما تتحرك ضهرها يبان وبطنها.

جسمها بقى مربرب وطري وملبن وانا شاب عندي الرغبة الجنسية بزيادة، مفيش يوم بيعدي من غير ما أضرب عشرتين على الأقل، ودلوقتي بعد مها ما رجعت البيت بقيت بضرب 4 عشرات يوميا وبرضه هايج طول اليوم، قررت أشوف موبايلها من وراها وفتحت الواتس والماسنجر وشوفت مفاجآت مش مفاجأة واحدة، مها بتبعت صور عريانة لجوزها ومش لجوزها بس دي بتكلم خطيبها الأولاني وأصحابها اللي كانو معاها في الكلية وفي ناس بعتت لهم صور عريانة ولقيت فيديو ليها رقص بلانجيري كان جوزها مصورهولها، أخدت كل الصور والفيديوهات من على الموبايل بتاعها وقعدت كام يوم أضرب عليهم عشرات واتجسست على موبايلها تاني لقيتها حاليا اليومين دول بتكلم جوزها كلام سكس وبتكلم خطيبها الأولاني وبيفتكرو مع بعض لما دعكها في عربيته ولما لعب في كسها في شقتنا وإحنا كلنا مش في البيت، أحا بجد كلام يهيج فشخ.

المهم بقى قررت اني لازم ينولني من الحب جانب هي أكيد هايجة من اللي بتعمله على الماسنجر والواتس خصوصاً انها مش بتتناك اليومين دول، مفكرتش هدخل لها ازاي عشان الموضوع حصل بطريقة غريبة جداً.

كنت داخل المطبخ الساعة 4 الفجر في يوم حر فشخ، ولقيتها بتشرب ولابسة شورت ضيق وتوب حمالات وبصت لي وضحكت وقالت لي انت ايه مسهرك لحد دلوقتي، قولت لها عادي ما انا على طول بسهر، بصيت لوشها فقالت لي بتعجب ولا انت بتبص كدة ليه يخرب بيتك، فقولت لها يخرب بيتك انتي وبدأت أمسك جسمها وهي بتضحك وبتحاول صوتها ميطلعش، انا عمري ما لمست بنت فقعدت امسك طيزها وبزازها بعنف وأدخل ايدي في الشورت والبرا وامسك بزازها وطلعت صدرها برة وهجمت عليه أرضع الحلمات وهي حضنتني وقعدت تتأوه اللبوة وأنا أمسك طيزها وادعك فيها وأحسس على جسمها كله وهي ضاعت مني خالص ووشها بقى احمر وعنيها بتغمض وأخدتها أوضتي وقفلت الباب بالمفتاح وشغلت أغاني عشان محدش يسمع وشغلت التكييف وولعت النور، وقلعتها خالص وقلعت هدومي وقعدت أحضن فيها واحنا عريانين وهي متكيفة على الآخر ونيمتها وفتحت رجليها وقعدت الحس في كسها وهي بتشد في ملاية السرير وتمسك صدرها لحد ما انا زبي كان هينفجر، ومسكته فركته في كسها ودخلته في كسها الغرفان ماية من لحسي وهيجانها واول ما دخل كنت هتجنن نمت عليها وحضنتها جامد ونيكتها بعنف وانا بلحس رقبتها وشفايفها وبزازها وأمسك فيهم وأنا بنيك بافترا وهي بتحط ايدها على بقها وبتغمض جامد وانا بفتري على كس أختي وصدرها بيتهز قدام عنيا من النيك ومقدرتش أمسك نفسي لحد ما جبتهم جوة كسها فهي قامت بسرعة وانا كملت على بطنها ونيمتها على بطنها وقعدت أبص لطيزها الكبيرة الملبن ومسكتها وفتحتها وقعدت ألحس فيها أنا اول مرة قدامي أنثى عريانة فعايز استمتع بكل حاجة.

بعبصتها في طيزها ونمت عليها حاولت ادخله في طيزها ودخل نصه بس هي كانت بتتوجع فطلعته وخليتها تعمل دوجي وركبتها تاني وانا بشد شعرها وبرزع في كسها جامد وانا بضرب طيزها لحد ما جبتهم تاني على طيزها المرة دي.

وهي قامت لبست هدومها بسرعة وخرجت من الأوضة وانا نمت مكاني وبعد شوية ضربت عشرة تاني من الجنون اللي حصل ونمت .

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي