قصص محارم ساخنة عشق المحارم
انا من محافظات الدلتا عندي 25 سنه حاليا
ولكن عند بدايه احداث القصه كان عندي 21 سنه
ابطال القصه كتير ولكن هاتنعرف عليهم
وحده وحده ومنحولش اننا نسبق الاحداث
مش هاقول اني شب مفتول العضلات لا
انا شاب طولي 186 سم ووزني 72 كيلو
بدايه القصه لما عمي اتجوز من حوالي عشر سنوات كنت لسه في بدايه مرحله
البلوغ اول ما اتجوز. كان ساكن في شقه بالايجار عشان شقته ماكنتش لسه جاهزه
وهوا كان مستعجل قعد حوالي سنه في الشقه دي خلال السنه كنت بروح ليه
زيارات وكنت سعات بتأخر وببات عنده نظرات مراته وحركاتها مكنتش عجابني مع
اني كنت لسه صغير حوالي 16 سنه بس كانت عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ خلفيه كويس عن الجنس
م̷ـــِْن القعده مع صحابي وقعده الفيس بوك والنت لاني كنت مدمن نت وكنت
بقعد مع ناس اكبر مِڼـّي لما تيجي تتكلم عن اي حاجه فيها جنس كنت بركز اوي
معاهم عشان ميفتنيش كلمه واحده كنت بروح السيبر اقعد علي النت هناك واي
حاجه بتتكلم عن الجنس كنت بتابعها جدا
مقاطع سكسة - سكسة بلاكد - سكس مصري نار - سكس اغتصاب - مشاهدة سكس xmxx - سكس امريكي مع حيوانات - سكس عربي دبل xnnxx - بورنو حيوانات - صور سكس بورنو - سسكسxnxxx - مراهق ينيك امة -
لغايه مافي يوم لقيت واحد صاحبي قالي ان فِيَھ منتدي بيتكلم عن الجنس بالتفاصيل الي اانت عاوزها دخلت علي المنتدي اول حاجه شدت انتباهي قسم المحارم قعدت اقرا عن الحاجات الي فِيَھ. الوقت عدي بسرعه قولت كده مش نافع جبت لاب توب ووصلت نت في البيت وقعدت اقرا عن كل حاجه خاصه بجنس المحارم
نيك زوجة سمينة - نيك السكرتيرة - حصان ينيك كس - سكس زنوج - صور سكس نيك
معلش طولت عليكم في المقدمه
نرجع تاني لما كنت عند عمي في شقته كانت مراته اولا اوصفلكم جسمها هيا
اكبر مني بسبع سنوات طولعا حوالي 165 سم ووزنها حوالي 60 كليو عودها جبار
تحسها كده نتايه جامده هيا قمحاويه شويه بس معها صدق الي قال السمار نص
الجمال بزازها قد الرمانه وطيزها متناسقه مع جسمها مع شويه بروز خفيف للخلف
عود جاحد
لقيتها بتعمل حركات انا كنت فاهم مقصدها وكنت بقول في سري
انت اتجوزت واحده شرموطه ياعمي وانت اصلا غلبان وطيب
عمي دا اصغر واحد في اعمامي وهوا اكبر مني بعشر سنين
كنت بقوله في سري يابختك بيها وبصراحه انا كنت اول ما اروح هناك بتاعي يقف اتوماتيك علي طول عليها
عدت سنه وعمي نقل في شقته الي في بيت العيله وكانت شقته دي جنمب شقتنا كنا
احنا الاتنين في دور واحد اول ما نقلو كنت مقيم عندهم عشان اتمتع بيها
لاننا كان في الصيف وكانت هيا حامل وبتلبس هدوم واسعه وخفيفه كنت شايف كل
حاجه اكنها قدامي بزازها وهيا بتوطي وطيزها وكانت بتركز معايا وانا ببص
عليها وتقولي انت مش ساهل خالص
روحت كليتي وكانت في القاهره وكان لازم اسكن هناك وكنت بنزل اجازه يوم الخميس بليل واسافر السبت الصبح
كان مفيش وقت اني اقعد معاها زي الاول وفي الصيف كنت بطلع الساحل الشمالي
مع صاحبي نشتغل هناك كنت باخد شهور الاجازه كلها هناك وبرجع علي الكليه عدي
ثلاث سنوات علي الوضع دا وهيا مطلعتش من دماغي لحظه بعد ثلات سنوات قررت
اني مش هاسافر الساحل تاني واقعد في البيت ومنها اشوف الي مجننه حالي
وخصوصا في الصيف عشان الجو بيبقي حر عندنا ومفيش واحد بيكون طايق هدومه
خلصت امتحانات ورجعت البيت قعدت اسبوع نايم كانت خلفت ولد كان يعتبر عايش
عندنا عنده 3 سنين كان بيجي يصحيني من النوم كنت ببقي متضايق اوي بس كنت
بستحمله عشان خاطر امه
اول
ماطلعت من شقتنا بعد اسبوع نوم واكل طلعت من شقتنا دخلت شقتها وابنها كده
كده مقيم عندنا وعمي كان فاتح سوبر ماركت كان بيطلع الصبح بيرجع علي 12
بليل
قعدت عندها عملتلي شاي وقالتلي احكيلي عن الكليه بتاعتك وعن
البنات الي فيها كنت بقعد احكي حاجات من وحي الخيال بس بكون قاصد اني
اجذبها ليا بالطريقه لاني قولت عنف مش نافع
دي عاوزه السياسه وانك تطبخها علي نار هاديه
المهم سرحت شويه كده وسكت بصيت لقتها بتقولي والساحل انا بسمع ان بيحصل فيه مصايب
انا سمعت كلمه الساحل من هنا
وفضلت اقول حاجات كانت بتحصل قدام عيني وحاجات كنت انا بزودها من عندي وكل
دا وانا مركز مع تعبير وشها وان قدعدتها مش علي بعضها وكل ما احسن انها
ممحونه ادوس علي الكلام الي بيهيج وبحس انها بتضعف منه
لحد ما هيا قامت
من مكانها وقالتلي ثواني ودخلت جوه الشقه انا قمت بصيت عليها لقتيها دخلت
الحمام قمت راجع قاعد مكاني وقلت الخطه كده ماشيه تمام عشر دقايق لقتها
جايه ومعاها كوبايه عصير وشكولاته
شربت العصير واكلت الشكولاته
وجات في دماغي فكره اني عاوز ادخل اشوف هيا عملت ايه في الحمام قمت من مكاني وانا كنت متعود اني ادخل الحمام عندهم عادي قولتلها انا رايح شقتنا وجاي قالتلي ليه قولتها هادخل الحمام قالتلي ما الحمام اهو دخلت الحمام بتعاها وقفلت الباب ودورت علي اي حاجه تكون من لبسها وفعلا لقيت الكلوت بتاعها متغرق مايه شميت ريحته لقيتها وحسست عليه لقيت مايه شهوتها قولت كده تمام خالص
طلعت قعدت معاها تاني وقعدت اتكلم تاني عن الساحل وكل شويه اخلي كلامي علي المفتوح
شويه وقالتي معلش خمسه وجايه
ببص عليها لقيتها دخلت الحمام تاني
شويه وطلعت لقيتها جايه بتقولي انا قولت عليك مصيبه من ساعت ما شوفتك
قولتلها انتي لسه شوفتي حاجه
قولت في نفسي انا هاعمل حاجه وزي ماتيجي تيجي
قولتها انا معلش انا عاوز ادخل الحمام
قالتلي الحمام عندك اهو
دخلت الحمام لقيت الكلوت التاني مبلول هوا كمان جيت ضارب عليه عشره ونزلت لبن كتير لاني اصلا مش متعود اني اعمل كده اصلا
وجيت
طالع قولت انا لازم اهيجها عشان تدخل الحمام تاني فضلت اتكلم بقا عن الجنس
بصفه عامه والعلاقات وشويه شويه دخلت في الاوضاع وهيا انا حاسس انها خلاص
هاتموت مني قامت جري دخلت الحمام شويه وطلعت قمت قايلها انا ماشي بئا عشان
اروح انام ومشيت علي طول ما ادتهاش فرصه انها ترد
نكمل في الجزء التاني
تحياتي اليكم
وولفرين