نيك اخت مراتي في كسها

 

في البداية احب اعرفكم باني القصة دي حصلت ولسة مستمرة الي اليوم
انا اسمي محمد متجوز من 5سنين عندي 35سنة
اتجوزت جواز عن حب وبحب مراتي وهي بتحبني .
مراتي عندها تلات اخوات بنات كلهم متجوزين قبلها رحاب ورشا ورضا ومراتي
صحبة القصة هي أيوة فعلا برافو عليكم رضا .
من بداية الخطوبة واحنا أنا وهي عالطول هزار وضحك مع بعض وعالطول كلمنا كله مع بعض وانا كنت بروح لخطيبتي زيارة كل اسبوع وكنت باروح في اليوم الا هي هناك بس علشان بحب القاعدة معها ومع خطيبتي وفي يوم وانا هناك كانت هي هناك أنا كنت في الاوضة وهي في الاوضة التانية وانا داخل الاوضة وهي كانت مطلعه بزازها وبترضع بنتها وشوفتك اجمل بز ابيض شمع والحلمة كلها في بق بنتها فضلت واقف اتفرج وبعدين دخلت عليها وهي بتقولي أية جت أمتي وانا رحت رايح عليها ورحت شدد رأس البت من بزها وشفت اجمل حلمة وهي بتقولي يارخم البت بترضع البت رجعت مسكت الحلمة تاني في بقها وانا برضو أشد راسها وطلعت الحلمة تاني وهي بس بس سببها ترضع بقي وانا مش ساكت وعامل أشد واتفرج وهي بطل رخامة وجيت بشد وهي أقلت أحلة اي وجسمها اترعش بقلها في أية بتقولي غضت الحلمة بسننها يا رخم وجعاني اووي اوووي رحت شدد رأس البيت تاني قصص سكس .
ورحت حاطط ايدي وماسك الحلمة بصباعي وقتلها مهي مافيش فيها حاجة أية لقتها بصت يعنيها علي وشي ووشها احمر اوي وانا كان زبري وقف علي الاخر لقتها نزلت يعنيها علية وراحت ضحكة وبتقولي طيب اخرج برة بقي واخلص واتجوز ياعم انا كنت جايب أخري وزبري وقف اوي اوي وهي راحت مدخلة بزها في الهدوم بس بطريقة هيجنني اكتر رحت رايح عليها ودخلت ايدي في صدرها بسرعة وطلعت بزها وهي مصدومة ورحت حطت الحلمة علي شفيفي ورحت بيسها لقتها راحت بعداني بايديها وبتقول روح يا مجنون أخرج واناخفت وسبتها ومشيت .
ومن اليوم دة كل حاجة اتغيرت بين وبينها 180درجة .خرجت قاعد برة وجسمي مولع نار نار وخطبتي كانت قاعدة عمالة تكلمني وانا ولا معها
ورضا كانت لسة في الاوضة مش خرجت وانا هجنن واشوفها وأشوف تعبيرات عينها الا شفتها لما الحلمة كانت في بقي لقيت رحت برفان جامدة اوووي وهي خارجة ولبسة ترنج ناار ضيف اوي اوي ومحزق علي كسها ورسمة في البنطلون رسم

سكس حيوانات - صور سكس مصري - تحميل صور سكس  - مشاهدة صور سكس  - صور سكس حيوانات  - مشاهدة نيك حيوانات  - بورنو حيوانات - كلب ينيك مدام - محارم مصري  - محارم عربي  - تحميل افلام سكس - نيك حصان .
ودة كان جديد في لبسها وكسها كان من النوع الطخين وانا زبري رجع وقف اكتر من الاول وهجت بطريق جامدة جداااا وبقيت ابصلها تبص في الناحية التانية وتبص في الأرض اجننت اكتر وخطبتي اعقدة مستغربة سكوتي خفت تعرف أو تشك ولحسن الحظ قامت تعملي شاي هي خرجت من هنا ورضا راحت بتقولي أية الا انتا عملتة دة أنا عاملة افكر اذي تعمل كدة رحت قايل ليها صعبتب علية قلت ابوسلك حلمة بزك لقتها بصت في الأرض وسكتت رحت قاعد جنبها وقلت ليها بصوت واطي وكل هيجان عليها هي لسة بتوجعك ورحت ماسك بزتها بايدي براحة اوي لقتها اترعشت جامد وراحت بعدة عني وبتقولي انتا مجنون هنروح في داهية قلت ليها أنا مش عارف مالي حتي بصي ورحت مطلع زبري من البنطلون لقتها بصت علية وعضض شفايفها وراحت قامت تجري من الاوضةانا كنت هتجنن من هيجاني ولا بعملة وكنت عايز احط زبري في اي حاجة بس اهدي الوجع دة خطبتي جت قاعدة معاية وانا هايج اوووي لقتها بصت هي كمان وسكتت خالص من هيجاني قلتلها تعرفي أنا بحبك اوي لكن لو قلت ليكي علي حاجة مش هتوفقي صح قالت حاجة أية رحت ماسك شفيفها وهات يامص خطبتي بقت تبعدني ومش عارفة وعلشان بنحب بعض سكتت وانا عمال بمص في شفايفا لقيت رضا وقفة بتتفرج رحت عامل حركة مجنونة اكتر ورحت مطلع زبري ومسكت ايد خطبتي تلعب في زبري خطبتي خافت وراحت بعداني عنها وكانت هتخىرج تجري خفت تشوف رضا مسكت أيدها وقعدنا وانا نزلت ورحت البيت هتجنن علي رضا من بعد الا عملتة ولا شفتو من رسمت كسها .
رحت متصل اشوف هترد ولا لاءلقته بتقولي الووو بس بمحن اووي وصوتها نفسة عالي عملت عبيط بقولها مالك بتنهجي لية كدة قالت لاء مافيش كنت بظبت الشقة قلتلها وانا هموت واظبتك انتي راحت ضاحكة جامد بتقولي انتا النهاردة مجنون رسمي بجد قلتلها خلصتي بتقولي خلصت أية انتا اتصلت خلتني وقفت رحت بقولها ابعتهولك هوة يخلص الكلام بتقولي هوة مين قلتلها زبري راح نفسها بقي سريع اوي وسكتت خالص وسماع صوت النفس بس بقولها رضا رحتي فين وانا مش سامع غير صوت النفس بس وبعدين سمعت اااااة كبيرة وهدوء بقولها الف سلامة عليكي من الاة راحت قفلة السكة سبتها ورحت نايم وانا هتجنن عليها لقيت تلفوني بيرن برقمهارحت بقولها الو بتقولي معلشي التليفون جة علي خدي فصل بقولها ولا يهمك بتعملي أية قالت ولا حاجة خطبتك نامت هي وأمي وانا برضع البت قلتلها طيب والحلمة لسة وجعاكي اجي ابسهالك تاني قالت لاء دي الحلمة التانية ورحت ضحكة بقولها لية هي لسة وجعاكي راحت بتقولي لية هتيجي تبوسها يا سافل تاني قلتلها حالا اكون عندك بتقول لاء خفت حطة عليها كريم وبدعكها بايدي رحت قافل ومتصل فديو وزبري قبل ماهي تفتح هيفرتك البوكسر لقتها مش ردت رحت اتصالات تاني لقيتها فتحت بس وشها هو إلا باين وحطه صباعها علي بوقها علشان اسكت ولقتها سابت التليفون وراحت تجيب حاجة وهي بتاخد التليفون الكاميرا جابت بزازها الاتنين برة قميص النوم الا هي لبسة تخيلوي كدة بياض عالي اوي علي قميص اسمر أنا عين كانت هتخرج وفي ثواني مقدرتش اسيب زبري جوة البوكسر رحت محررة منه وهي معبال لبس السماعة ومسكت البيت وحطتلها الحلمة في بقها كنت حفظت بزازها الاتنين وكل دة هجنن وأشوف باقي جسمها بالكامل وعمل ادعك في زبري هي بتقول هاي سمعني وانا تايه في جمال بزازها الا الاتنين برة هي حددت بلها راحت رفعا التليفون علي وشها وبتقولي ينهار ابيض ينفع كدة قلتلها هوة فعلا ابيض وابيض اوي أية دة لقتها بتقولي هوة انتا شفت أية بقي قلتلها شفت اجمل بزاز في الدنيا راحت ضحكة وبصت بعيد بعيونها وراحت سكته
رحت بقولها رضا يابت يالهوي بزازك جميلة اوي بس عايز اشوف الحلمة والكريم عليها علشان اطمن أنها خفت بتقولي خفت خفت ياسافل وبس بقي لحسن هقفل قلت اتكلم معها عن جوزها وهيجي من السفر امتا وكدة اصلو الغبي بيسب الفرس دة ويسافر وبيجي كل تلات شهور اسبوع وقلت احسن تقفل بجد واخسرها .
بقولها هو وليد جاي أمتي راحت بتقولي دة لسة هينزل كمان شهر ونص قلتلها حمار كبير راحت ضحكة جامد اوي وقالت **** يخربتك صحيت البيت بقلها طيب اديها البزة تاني بس مش الحلمة بتاعتي لقيتها ابتسمت وبتقولي هي بقت بتاعتك قلتلها ايون مش بستهالك وكانت بتوجعك من العضه راحت بتقولي ومين السبب مش انتا ولقيتها غيرت بتقول ثواني وحطت التليفون وانا شايف خيال بيتحرك وايد بتدخل وطلع البزة الا بستها واعقدت بالبيت والحلمة في بقها وانا هتجنن وأشوف البزاز تاني لقيت الا بتقول رحت فين وبتنهج لية كدة قلتلها أية نفسي مضيقك لقتها سكتت بتقولي احلى حاجة صوت النفس بيموت مش صح كدة قلتلها هوة بيتعبك قالت موت ولقيت نفسها بقي عالي ذي واكتر ولقيتها بتقول ااأاة اي اي براحة بس قلتها براحة بالهوي أكني حد ركبها وزبرو في كسها رحت بقولها أية مالك بتقول اصلها مسكت الحلمة وهي لسة بتوجعني من الصبح بقولها اديها البزة التانية وهي لقتها بتقول ااة بس بطريقة افجر من الاولى رحت بقولها يابنتي اديها الحلمة التانية بتقولي بصراحة عجبني وجعها اوووووي أنا قلت اضرب علي الحديد وهو سخن بقولها انتي شفتي الصبح صح بتقولي هوة أية قلتلها زبري راح نفسها بقي عالي اكتر بتقول اااااة بقولها عجبك بتقول أنا بقول اااااة بقلها هوة بيوجعك اوووي كدة قالت اوي اوي اوي بس بطريقة النيك وأنها بتتناك وعيونها مسبله خالص قلت أسخنها اكتر ورحت بقولها انتي بتحبي توضع أية ورحت بعتلها صور فيها الاوضاع وانا يكلمها وقتلها شوفي انهي رقم وانا شايف عنيها بتروح ونيجي ومقفولة خالص ونفس عالي جدا رحت قبلة 1/5/7 قلت ااااااة لقتها راحت هي كمان مطلعة اة كبيرة رحت باعت لية صور سكس بالاوضاع الا قالت عليها وصور متحركة كمان لقتها بقت تقول اة اة اة اة حرام عليك انتي غريب اوي النهاردة قلتلها لية أنا غلبان ورحت بعتلها مقطع نيك بوضع من الأوضاع لقت نفسها راح خالص وصوتها بيترعش قلت رضا وريني بزازك اطمن عليها راحت بتقولي بصوت مش طالع اصلا وجعني اوي اوي قلتلها سلامتهم وريني كدة وانا امسكهملك وادلكهم وهما هيخفو خالص لقتها بتزل الكاميرا وترجع ترفعها فوق تاني وأخيرا شفت شق البزاز بقولها يالة يا قلبي وريني بقي ورحت نافخ بنفسي قالتلي بس بس نفسك بيموتني يا حمادة بس بس ولقيت اجمل بزاز ادامي علي الكاميرا وبيتحركو اوي وصوت النفس عالي جدا قلتلها بالهوي الحلمة حمرة دم ووقفة امسكيها بصباعك كدة رحت مسكها بتقولي كدة قلتلها امسكي بزك كله بايدك يالة ادعكي براحة خالص وخدي الحلمة بين صوابعك يالة وهي بتنهج اوي وهي بتعمل كدة ومعاية رحت قيلها اقفلي جامد علي الحلمة وانتي بتدعكي بزك راحت قالت اااااااااااة مش قادرة ااااااااااااااة. اي اي قلتلها أية كسك بيوجعك قلتلي اوي اوي نار من الصبح اااااااااااة اي اي وافته بتدعك بايدها التانية في كسها رحت منزل الكاميرا علي زبري هي شافتة ورحت مصوتة بمحن جامد اوي وقالت عايزة اتناك بقي زبرك حلو اوي اوي أنا قلتلها عايز انيك عايز ارضع حلمتك عايز ادخل زبري في كسك براحة اوي اوي وارزع جامد بزبري في كسك لقتها بتنهج وبتترعش اوي وعماله تنتفض ونفسها عالي اوي رحت بقولها ادخل زبري في كسك يا رضا قالت بسرعة نيكني اووووووي رزع جامد جامد قلتلها ورين كسك عايز امصة وامسكة وانيكة اوووي اووووي وهي اة اة ورحت منزلة الكاميرا علية شفت احلي كس احمر ومالين اووي وعرفان من العسل وايدها علية وعمله تدعك جامد جامد اااوي قلتلها كسك جميل كلة عايز يتناك أ نا جاي انيكك قالت بسرعة ابوس ايدك
رحت قافل معها ورحت البس بسرعة علشان انيك رضا بقي .
يالة نكمل الجذء الا جاي ونعرف. أية حصل في كس رضا

صور سكس - صور سكس متحركة - حصان ينيك بنت  - كلب ينيك بنت - سكسي حيوانات - نيك كلاب - سكس حيوانات اونلاين - صور سكس فنانات  - صور سكس سحاق - نيج حيوانات  - تحميل صور سكس - سكس حيوانات .

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

سكس اغتصاب محارم العائلة المتحرره

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي