قصص محارم ساخنة امة واختة

اولا كده القصه دي حقيقيه و حصلتلي و لسا مكمله معايا...
انا اسمي رأئد ١٩ سنه
امي هاله ٤٢ سنه
اختي هنا ١٦ سنه
ابويا حليم ٥٨ سنه
باقي الشخصيات هنتعرف عليها مع القصه
....
انا زي اي شب عنده ١٩ سنه طويل و بشرتي قمحيه بس وسيم و جسمي ولا هو رياضي ولا هو تخين
امي ٤٢ سنه ونت اكبيد عارف يعني اييه ٤٢ سنه ل ست من اسكندريه
امي طويله و شعرها اسود و عنيها سوده و ضيقه و بزازها اكبر من المتوسط بتبقي مدلدله من غير سينتيان طيزها بقي ف دي حاجه تاني طيزها تحفهه و كبيره و ماشيه مع جسمها جدا
اختي بقي دي ١٦ سنه بس فعلا فرس شعرها بني و عنيها زرقه و طويله زي ماما و طيزها مشدوده جدا علشان بتروح الجيم كتير و بزازها ف هي اقل من المتوسطه و شفايفها فعلا تتاكل
اويا راجل كبير ٥٨ سنه بس هو قمور و اختي طلعاله ف لون عنييه و وسامته بس هو بدأ ملامح السن تبان و بيسافر ٦ ايام و بيرجع يوم التلات بس
.....
احنا من اسره متوسطه عايشين ف اسكندريه بس ناقلنا المنيا السنه دي علشان الثناويه و لجان المنيا بتبقي كويسه و انا خالتي عايشه ف المنيا
بدأت الحكايه ف يوم عادي فشخ و انا و اختي بنناام مع بعض بش مش ف نفس السرير بس كل واحد لييه الاوضه بتاعته و امي اوضيتها لوحديها و ابويا الاوضه الكبيره بس لوحده
....
انا: صباح الخير يا هنا
هنا: صباح الخير ي رودي
ماما:الساعه ١٢ الضهر لسا بادري
انا: يعني احنا ورانا حاجه يماما م احنا ف اجازه
ماما طلعت بره تحضر الفطار
انا:وراكي حاجه ي هنا النهرده ولا نقضي اليوم مع بعض علشان مليش خلق انزل
هنا:نازله الجيم ي رأئد منتا عارف كل يوم
انا:و**** عايز انزل الجيم بس بكسل و مبستمرش
هنا:طب تيجي تنزل معايا ؟
انا:ازاي مش هي فترات
هنا: يعم ده الجيم بتاع خالك يعني ممكن ننزل بعد الفجر نتمرن مع بعض
انا: يريت ي هنون و****
هنا: طيب تمام هنزلك بلعفيه علي فكره
انا:ماشي ي كوتش
و ضحكنا و طلعنا نفطر
امي لابسه روب احمر كده خفيف علشان احنا ف الصيف و تحت الروب لابسه بجامه خفيفه و شبه شفافه و بنطلون هيفرتك من ع فخادهاو السنتيان باين اوي و رافع بزازها و مخليها باينه اوي و كانها عريانه
من صغري ونا ببص ل امي بصه سكسيه اوي لاكن متجسستش عليها ولا شفت اكتر من فخادها من فوق البنطلون و فرق بزازها
انا و اختي قريبين جدا ل بعض و مبتتكسفش مني و بتلبس قمصان نوم بس عمرس م فكرت فيها علشان احنا قريبين جدا من بعض
فطرنا و اليوم عدي من غير اي حاجه استثنائيه
الساعه:٣ الفجر
انا قاعد ع الموبيل
هنا:يلا علشان ننزل بقي
هنا لابسه تيشرت واصل ل سرتها و و بنطلون استريتش طيزها مرسومه فيه
انا:يلا اييه
هنا:هننزل نتمرن متعملش نفسك مش فاكر يلا
انا:حاضر يعم حاضر
البس و حصلني ع الباب مستنياك
لبست و روحت الجيم ف نفس عمارتنا و لييه مدخل من جوه البيت
نزلنا و دخلنا ب المفتاح اختي قالت ل خالي و اخدته منه
هنا ماشيه قدامي و باصص ع طيزها و فعلا اول مره افكر فيها جنسيا
هنا من النوع للشهواني و شفتها قبل كده بتتفرج ع سكس و قلتلها قديم الكلام ده علفكره و اتكسفت و قفلت الموبيل
نزلنا الجيم و هنا قالتلي نسخن و اقعد ع الارض و افتح رجليك فتحه متوسطه و امسك مشط رجلك ب ايدك
عملت كده و هي كمان و ببص عليها الاقي كسها مرسووم و مش لابسه اندر بس لابسه سنتيان *مش عارف ليه*
تنحت في كسها قالتلي بتبص ع ايه ي خلبوص
انا:ولا حاجهقامت بعد م سخنا و بدأت هي تتمرن و انا ببص عليها و عامل نفسي بتمرن
و بعد م خلصت نامت ع الارض ع بطنها من التعب و مغمضه عنيها
انا متنح ف طيزها و زوبري واقف
قلت احاول اني اعمل تلامس بيني و بينها علشان تسخن
رحت عملت نفسي بلعب ضغط جمبيها و خلصت و نمت و حطيت راسي ع ضهرها و باصص للسقف
هنا:خلصت تمرين
انا:ايوه
هنا:طب يلا نطلع
انا:لا استني نريح شويه
قمت اروح اجيب مايه و عملت نفسي اتشنكلت و وقعت عليها و زبي راشق ف طيزها
هنا:اةة ، مش تخلي بالك يعم
رحت قمت و سندت ع طيزها راحت ضحكت
انا اتجرأت و ضرتها ع طيزها قولتلها يلا نطلع
قالتلي بس يعم بتوجعني
راحت قامت وحنا طلعين حطيت ايدي عليها و ايدي خبطت ف بزها
طلعنا و دخلت استحميت و هي بعديا بعد كده طلعت لقيت السريرين حططهم جمب بعض
قالتلي اوباا تصدق كده احلي
قلتلها طيب يلا ننام
هي نايمه و مدياني ضهرها و قاعده ع الموبيل
انا قربت منها و بدأت المس رجليها ب رجلي
و لما مردتش رد فعل قربت منها و بدء زوبري يقف و يخبط فيها
لحد م صدري خابط ف ضهرها
و هي مفيش ولا كلمه عرفت انها متقبله الموضوع
رحت ببص ع موبايلها لقيتها نايمه و الموبيل مفتوح عليه سكس
رحت بعدت و قفلت الموبيل و صحيتها
انا:يهنا تيجي نتفرج ع حاجه الموبيل فلم او كده
هنا: انا كنت هنام
انا:يعم لسا بدري
هنا:طيب
شغلت فلم عادي و بعد كده عملت نفسي هشغل فلم من ايجي بيست
بفتح جوجل ظهر موقع برازرز الي كنت فاتحه
قالتلي مش ده قدييم و بتاع
ضحكت قالتلي هو انت بتتفرج ع الكلام ده
انا بكسوف ايوه
قالتلي و بتتفرج ع ايه بقا انا حورت و قولتلها اكتر فلم عاجبني كان ده و وريتهولها من بره قالتلي طب متشغله
انا بصدمه رحت قلتلها ماشي
شغلته و كان اخ و اخته و اخته بتستحمي و دخل عليها و بدء يستحمي معاها و بدأت تمصلو
كل شويه نقرب من بعض لحد م لازقنا ف بعض
اتجرأت و لمست فخادها لقيت اديها بتقرب ع فخادي رحت حطيت ايدي فوق كسها و الفيلم كان الواد بدء يلحس كس اخته
رحت كسرت الصمت و قلتلها الي شاددني اكتر انها حالقه مش زي الي بيكبرو الشعر
قالتلي ده قرف لما متشيلوش
قلتلها يعني انتي بتحلاقيه
قالتلي لسا حلقاه
قلتلها مش مصدقك
قالتلي مش هضحك عليك يعني
رحت من غير م ارد حطيت ايدي ع كسها مره واحده و المس عليه من فوق و هي مسكت زوبري و بدأت تلعب فيه من فوق البنطالون
رحت دخلت ايدي تحت الكلوت و كسها ناعم فشخ و هي طلعت زوبري من البنطلون
قلتلها لا صادقه راحت ضحكت و قالتلي و انت كمان منضفه رحت قمت قلعت للبنطلون و هي بلمت ف زوبري قالتلي اييه كل ده
ضحكت و شغلت الفيلم ع التليفزيون و قفلت النور الصغير الي كان مفتوح و اعتمدت ع نور التلفزيون و قلعتها البنطالون و التيشرت و سبت السنتيان
و بدأنا نبوس بعض و اقفض ف طيزها ونا نايم فوقيها و هي لفه رجلي حولين ضهري و بدأت الحس رقابتها و نزلت ع بزازها قلعتها السنتيان و مصيت بزازها و بدأت تطلع اهات هيجتني اكتير رحت لفيت و نزلت ع كسها قالتلي نام ع ضهرك نمت ع ضهري و عملنا وضع69 و كسها ف وشي و زبري ف وشها و بدأت الحس كسها الناعم و وردي و تحفه فعلا و بعد كده بدأت تطلع اهات اكتر رحت قمت و رميتها ع بطنها وضع الكلب و احط صباعي ف طيزها مدخلش رحت حطيت فازلين و ادخل صباع ف التاني ف التالت و بدأت احط زوبري حطيت الراس بعد كده نصه و هي بتصره و ادخله براحه لحد م دخل كله و فضلت حاطه مبحركوش ٣ ثواني و بدأت اتحرك براحه و اسرع و هي تصرخ و انا اسرع و بدأت اجيبهم بعد ربع ساعه نييك راحت قالتلي هاهم ع بزازي شكلهم بيقي حلو و جبتهم و بدأت ابوسهها ف شفايفها و اكلها و مره واحده الباب بدء اتفتح
و انا و هنا تنحنا و حولنا نداري من الي ع الباب
مين الي كان ع الباب و و حصل اييه هنعرفه الجزء التاني

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي