المحارم الساخن بين العائلة في المنزل

صدر البيان على التليفزيون بحظر التجول. ممنوع حد ينزل فالشارع. مع ان الساعه كانت 4 العصر. و انا كنت سامع التليفيزيون و انا فاوضتي. ماما كانت مشغله التليفزيون فالليفينج و قاعده مع خالتي و بناتها الاتنين المتزوجات و اخواتي الكبار و هم اتنين متزوجات. كنت بلعب بابچي على الموبايل. و فجاه الباب بتاع الاوضه خبط. و لقيت ماما بتتكلم بصوت واطي (مصطفى حبيبي. معلش فيه مشكله. هحنحتاج اوضتك علشان خالتك و بناتها الاتنين هيباتو معانا. واخواتك كمان مش هيعرفوا يروحوا. معلش خالتك و بناتها هيباتو هنا فاوضتك و انت معلش تعالى معايا فاوضتي.).
مضحكش عليكم قلقت جدا من موضوع حظر التجوال ده. معقول الاوضاع اتدوهرت للدرجادي. انا بصراحه بسبب المشاكل اللي حوالينا مبقتش متابع. بقالي كتير مش بركز غير فالهزار و السكس. كنت 18 سنه. و كنت عيل هيجان اوي اوي وقتها. المهم. انا اصلا بحاول اتجنب لقائات الستات دي بتاعة امي و اخواتي البنات. كل واحده فيهم بتشتكي من جوزها. و كل واحده معاها عيل. اختي الكبيره اسمها رنين. و دي عندها 26 سنه. و عندها ابن صغير عنده 3 سنين. و اختي التانيه ريهام عندها 23 سنه و عندها ابن عنده سنه لسه بيرضع. و ماما اسمها منال عندها 44 سنه. انا بصراحه طول الوقت بقضيه مع نفسي فالسكس و الخروج و القعاد على القهوه. حتى الدراسه مكنتش شاطر فيها.
طلعت بره سلمت على اللي قاعدين كللهم. و طبعا طالع و انا زبري هيجان على خالتي و بناتها. طبعا لبسهم محترم. بس اجسامهم مش محترمه خالص. خاااالص. خالتي بالرغم انها اكبر من ماما و عندها 50 سنه. بس مره فورتيكه. يخربيتها بجد. خالتي اسمها سماح. و جوزها زميل بابا فالشغل. هم شغالين في دوله خليجيه. و بينزلوا اجازه شهر فالسنه. اما بقى بنات خالتي فدول من اعاجيب الزمن. اجسام بنت كلب. متتوصفش. رانيا و رباب. رانيا 33 سنه و رباب 32 سنه. و الاتنين مخلفين. رانيا عندها بنت عندها 10 سنين. و رباب عندها بنت عندها بنت عندها سنه. برضه بترضع.
انا اول ما خرجت و شفتهم بلمت. ايه كمية الستات دي كلها. ايه كمية الشعر دي. شعر اهل ماما و احنا حلو اوي و ناعم و تقيل. و طبعا اخواتي قالعين الطرحه قصادي و طبعا بنات خالتي برضه قالعين الطرحه. و انا بولع من وشوشهم كلهم اصلا. بصراحه انا بهيج على اخواتي اويي. بس من ساعة ما اتجوزوا. عمري ما هجت عليهم و احنا صغيرين. اما بنات خالتي فدول انا بعشر عليهم من يوم ما بلغت. و خالتي دي نفسي سرير يجمعني بيها.
بخصوص ماما. مفكرتش اني اهيج عليها. مجاش فبالي. عمري ما بصيتلها بصه عيب. لكن اللي حصل في ايام الحظر. تعبني اوي. و خلاني مقدرش استحمل. العزل الصحي الاجباري لكل المنطقه حبسنا كلنا. و جمع كل الستات دول بيا. و حصل اللي عمري ما كنت اتخيله.
هحكيلكم كل يوم بيومه. هحكيلكم ازاي عملت سكس المحارم مع اخواتي و ماما و خالتي و بناتها. و قبل نهاية الحظر. كانو كلهم حملوا من مني زبري.

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي