سكس محارم ولد ينيك خطيبتة وامها

هبدأ معاكو الاول بتعريف نفسى اسمى كريم 22 سنه من احد محافظات مصر طولى 173سم ووزنى 71كجم اسمر البشره شعرى اسود ودايما بحلقه واخليه قصير عينيا لونها بنى وسيم الى حد ما لسه متخرج من الجامعه وقصتى بتبدأ مع خطيبتى اللى اصغر منى بسنتين وكانت اول مره اشوفها من سنتين لما كنت فى سنه ثالثه وهى كانت لسه داخله سنه اولى وكان اول يوم لينا فى الجامعه وكانت مكسوفه ولسه الوضع جديد عليها ومش عارقه حاجه وانا كنت قاعد مع الشله بيتاعتى لانى من النوع اللى كانو بيقولو عليهم الصيع بيتوع الجامعه المهم انا شوفتها وعادى وفى وسط ما احنا قاعدين سمعنا صوت واحده بتزعق ودوشه وقومنا نشوف مين لاقيتها بسنت ودا اسمها بتزعق مع واحد بيرخم عليها وبتشتمه والناس واقفه تتفرج ولسه الواد بيرفع ايديه وهيضربها بالقلم روحت انا متدخل ومسكت ايديه واتخانقت مع الواد بسببها وسلتى اتدخلت وشله الواد وقامت خناقه والبنات بيتوع شلتنا خدوها ومشيو واحنا موضوعنا خلص والخناقه اتحلت وروحت بيتنا وتانى يوم روحت الجامعه ولاقيتها قاعده مع شلتنا وسلمت عليها عادى وهى شكرتنى على اللى عملته معاها واتعرفنا على بعض ومع مرور الوقت زادت ثقتها فيا وبقينا اصحاب وبنتكلم كتير اوى فى التليفون ومع نهايه الترم الاول كنا حبينا بعض وقررت اروح اخطبها من ابوها وفعلا خدت اهلى وروحت اتقدمت وشوفت امها ولاقيتها بطل ومن اول ما دخلت بيتهم وهى مهيجانى بجسمها وبدلعها اللى واضح اوى بس فى نفس الوقت عامل حساب لابو خطيبتى اللى قاعد على كرسى متحرك بسبب حدثه حصلتله من 7 سنين وتمت قرايه الفاتحه على خير وبعد شهر الشبكه وكنت بروح عندهم كل اسبوع وكل مره بروح عندهم بحس ان ام خطيبتى سميره ودا اسمها بتتعمد انها تغرينى فا مثلا مره تلبس جلابيه بيتى ضيقه وتمشى ادامى تتقصع فى مشيتها عشان تبينلى طيزها ومره تانيه تلبس جلابيه ضيقه وفتحه الصدر واسعه وبزازها تبان كلها ولما تيجى توطى عشان تقدملى المشاريب ولا اى حاجه دا غير دلعها فى الكلام وهزارها معايا بالايد وانا كنت اروح من عندهم ادخل الحمام على طول واجيب شهوتى او اتصل بواحده من الشراميط اللى اعرفهم وانام معاها فون او اروحلها لحد ما جيه يوم الخطوبه ودا كان اكتر يوم هيجت فيه على سميره بسبب الفستان الضيق واللى كان فوق الركبه اللى كانت لبساه وبسبب رقصها وهزها لطيزها وبزازها اللى خلانى قايد نار من الهيجان لدرجه انى بعد الخطوبه منت بتفرج على فيديو الخطوبه عشان اتفرج على رقصها وعدت الخطوبه وعدا 6شهور وكانت علاقتى مع خطيبتى بسمه بتزيد ووصلت اننا اتكلمنا عن ليله الدخله ولاقيتها عارفه كل حاجه وقالتلى انها عارفه من صاحباتها
وابتدينا نتكلم كتير فى الجنس لدرجه اننا نمنا مع بعض سكس فون وابتدت علاقتنا تطور اكتر وكنت لما ابقى فى البيت عندهم وتيجى فرصه كنت احضنها وابوسها وادعك فى بزازها وكسها وكان خلال ال6 شهور دول علاقتى مع سميره ام خطيبتى هى كمان بتزيد وبحس ان اغرائها ليا كمان بيزيد وهزارها بالايد معايا بيزيد لدرجه انها كانت ساعات بتهزر بسفاله وقله ادب معايا وكنت بتكلم معاها عادى واشتم واقل فى ادبى عادى معاها فى الكلام وجيت فى يوم كنت بتكلم مع بسمه فى التليفون وقولتلها انا نفسى انام معاكى قالتلى هانت يا حبيبى بكره نتجوز ونعمل اللى احنا عاوزينه قولتلها امتى بس قالتلى هانت يا حبيبى قولتلها طب ايه رأيك لو نمت معاكى من ورا قالتلى لا طبعا انت بتقول ايه قولتلها عادى يعنى انتى هتبقى مراتى وابتديت اقنع فيها لحد ما وافقت مع انها خايفه واتفقت معاها انى هاخد مفتاح الشقه التانيه بيتاعتنا وهاخدها واروح هناك وفعلا بعديها بيومين خدت المفتاح وقابلتها فى اليوم دا الصبح وروحت انا وهى على الشقه وانا طلعت الاول وهى طلعت ورايا واول ما دخلنا من الباب وقفلنا باب الشقه علينا روحت واخدها فى حضنى وابتديت ابوسها وامصمص فى شفايفها وهى ساحت فى ايديا خالص وروحت مقلعها البدى اللى كانت ليساه والبرا وشوفت بزازها البيضها بالحلمه البنى بيتاعتها وروحت نازل على البنطلون قلعتهولها وهى كب دا ساكته خالص وروحت راجع تانى واخدها فى حضنى ابوسها من شفايفها وهى راحت قيلالى مش قادره اقف قعدنى وروحت ماشى بيها وهى فى حضنى عريانه وروحت قاعد و واخدها على حجرى وخدت بزازها فى بوقى ارضع من حلمه بزها الشمال واقفش يأيديا فى بزها اليمين ولاقيتها عماله تقول امممممممم اممممممممم وعماله تعض على شفايفها ولاقيتها راحت ماده ايديها وبتفتح زراير القميص بيتاعى وانا عمال اتنقل بين بزازها الاتنين ببوقى وروحت منيمها على الكنبه وكملت رضاعه فى بزازها وروحت على كسها بأيديا ادعك فيه وروحت عادلها ونازل اللحس قى كسها بلسانى وهى هاجت اوى وبقت تقول اممممممم اممممممممممم ااااااااااااه ااااااااااااه انت
بتعمل فيا ايه اااااااااااه اممممممم مش قادره اااااااااه حلو اوى يا حبيبى حلو اوى اااااااااااه وانا مكمل لحس قى كسها وعمال احسس على خرن طيزها من بره لحد ما لاقيت صوتها بيعلى واهاتها بتزيد وعماله ترفع فى وسطها ناحيه وشى ولسانى وبقت تقول اااااه اااااااااه كمان كمان اااااااااااااااه وراحت منزله عسلها كله فى بوقى وانا روحت منزل عسلها من بوقى على كسها وخرم طيزها وابتديت ادخل صباع واحد جوا خرم طيزها وانا بلحس فى كسخا وهى بتتوجع لحد ما دخلت صباعى كله وسيبته جوا لحد ما خدت عليه وروحت مطلع صباعى وبليت صوباعين من بوقى وابتديت ادخلهم واحده واحده وهى مستمره فى اهااتها لحد ما دخلو وخدت عليهم وروحت قايم ومديها زبرى تمص فيه وانا عامل معاها وضع 69 وعمال اللحس كسها وابعبصها فى خرم طيزها وهى بتمص بس مش بحتراف يعنى وابتديت ادخل 3 صوابع فى خرم طيزها وهى كانت بتتوجع اوى لحد ما خدت على الوضع دا وكانت جابت شهوتها 3 مرات لحد دلوقتى وطيزها لانت معايا وبقت ملبن وروحت قايم من فوقيها وروحت على الشنطه بيتاعتى وجيبت كريم شعر كنت عامل حسابى عليه وجايبه معايا وابتديت اخد من الكريم وادخله بصوابعى جوا خرم طيزها وهى بتتأوه ومغمضه عينيها من المتعه وروحت مقعدها وخليتها تاخد وضع الدوجى استايل وروحت مغرق زبرى كريم ووقفت وراها وابتديت ادخل زبرى فى خرم طيزخا واحده واحده وهى عماله تعض فى الخداديه بيتاعه الكنبه لحد زبرى ما دخل كله جوا خرم طيزها وبضانى خبطت فى شفايف كسها وسيبته شويه من غير ما احركه لحد ما طيزها تاخد على زبرى وهى بقت تقول اوووووووووووف بيتاعك كبير اووووى خرجه مش قادره وانا بقيت عمال احسس على ضهرها وادعك فى كسها بأيديا من ادام عشان انسيها وجع طيزها خالص لحد ما هى خدت على زبرى وابتدت تحرك جسمها لادام ولورا وتنيك نفسها وتقول اااااااااه يا حبيبى كمل ااااااااااه هستحمل كمل يا حبيبى ااااااااااه وانا ابتديت ادخل زبرى واحركه بالراحه جوا طيزها وادعك كسها بأيديا وهى تقولى اااااااااه يا حبيبى بيوجع اااااااااه بيوجع اوى اااااااااااااه مش قادره مش قادره وانا اقولها لو واجعك اطلعه وهى تقولى ااااااااااه بيوجع بس مطلعهوش ااااااااااااه هستحمل هستحمل ااااااااااااه اااااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااااه كمان مش قادره اااااااااااااااه وانا بقيت انيكها اسرع وبقيت اقفش فى بزازها وانا بدخل زبرى واخرجه فى خرم طيزها وبدعك فى كسها وهى هاجت اوى وبقت تتأوه اوى وتقول ااااااااااااه كمان اااااااااه دخلو كمان مش قادره ااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه دخله كمان دخله اوى مش قادره يا حبيبى ااااااااااه ااااااااه وانا بقيت انيكها فى خرم طيزها بأقصى سرعه عندى وهى مش قادره ولاقيتها مره واحده بتقول اااااااااه ياحبيبى ااااااااااه دخله كمان دخله اوى ااااااااااه دخله اسرع باجيب يا حبيبى اااااااااه باجيب حلو اوى اااااااااااااه وراحت منزله عسلها كله على ايديا وانا بدعك فى كسها وبنيكها فى خرم طيزها وروحت موقف نيك بس سيبت زبرى جوا خرم طيزها من غير ما اطلعه وطلعت بأيديا اللحسها بلسانى وادوق طعم عسل كسها من على ايديا وروحت مطلع زبرى من طيزها ونيمتها على ضهرها ونزلت اللحس كسها بلسانى وادوق طعم عسلها من المنبع لحد ما هى هاجت تانى وبقت تتفاعل معايا وتتأوه وانا بقيت ابعبصها فى خرم طيزها وانا باللحس فى كسها وروحت طالع تانى على صدرها ارضع من حلمات بزازها وهى عماله تتأوه وتقول ااااااااااه يا حبيبى حلو اوى اااااااااااه وانا روحت مرجعها تانى فى وضع الدوجى استايل وروحت واقف وراها ودخلت زبرى فى خرم طيزها بس المره دى بقيت ادخل زبرى واخرجه بأقصى سرعه وانا ماسكها من وسطها بأيديا اليمين وبأيديا الشمال ماسكها من بزازها بقفشهم وهى بقت تتأوه وتقول ااااااااااه يا حبيبى اااااااااه مش قادره اااااااااه حلو اوى يا حبيبى اااااااه حلو اوى ااااااااااه كمان دخله كمان ااه دخله اوى اااااااااااه مش قادره ااااااااااه اااااااااااه وانا فضلت شويه انيكه فى الوضع دا وروحا مطلع زبرى من خءم طيزها ولاقيتها بتقولى ااااااااه خرجتو ليه دخلو تانى اااااااه قولتلها هنغير الوضع وروحت قاعد على الكنبه وقولتلها ادينى ضهرك واقعدى على حجرى ودخليه فى طيزك وهى اديتنى ضهرها ومسكت زبرى بأيديها وابتدت تقعد على زبرى مره واحده وتقول اااااااااه بيتاعك بيوجع اوى اوووووووف لحد ما دخل كله فى خرم طيزها وهى قعدت على حجرى ولاقيتهل بتقولى وبعدين قولتلها قومى بقى واقعدى تانى من غير ما تخرجيه بره وهى ابتدت تقوم وتقعد على زبرى بالراحه وانا ماسكها من وسطها وهى بتتأوه وتقول ااااااااااااه ااااااااااااه حلو اوى الوضع دا ااااااااااه بيتاعك حلو اوى ااااااااااه دخلو كمان دخلو كمان اااااااااااه ولاقيتها هاجت اوى وبقت تتنطط وتقوم وتقعد على زبرى اسرع وانا روحت ماسك بزها بأيديا الشمال وبأيديا اليمين نزلت ادعك كسها وهى هاجت على الاخر ولاقيتها بتقول اااااااااه دخلو اوى اااااااااه دخلو اكتر اااااااااع بيتاعك حلو اوى ااااااااه كمان يا حبيبى كمان اسرع اااااااه اسرع اووووى ااااااااااه ااااااااااه
باجيب ااااااااااه اااااااااااه باجيب يا حبيبى ااااااااااه مش قادره وراحت منزله عسلها تانى على ايديا ولاقيتها هديت وريحت على زبرى اللى لسه جوا خرم طيزها ومابقتش تتحرك روحت انا سايبها خالص من غير ما احركها وروحت مطلع ايديا اللى غرقانه بعسلها وحاطتها فى بوقها وهى بقت تلحس عسل كسها من على صوابعى وتمص فى صوابعى كأنها بتمص زبر بالظبط وانا نزلت بأيديا التانيه ادعك كسها عشان اهيجها تانى ولاقيتها هى هايجه اساسا وكسها غرقان بميتها وابتدت تتنطط من تانى على زبرى بالراحه وبقت تتأوه وتقول ااااااااه حلو اوى يا حبيبى اااااااااااه كمان ااااااااااه كمان متوقفش ااااااااااه كمل كمان اااااااااه وعماله تطلع وتنزل على زبرى وتقولى ااااااااه مش قادره يلا كمان ااااااااه كمان اوى اااااااااه وانا عمال ادعك فى كسها بأيديا وهى مستمره فى اهاتها وانا روحت مقومها من فوق زبرى وروحت قايم ونيمتها على ضهرها وحطيت تحت طيزها خداديه وروحت رافع رجليها على كتفى وابتديت ادخل زبرى تانى فى خرم طيزها وابتديت ادخله واخرجه بسرعه متوسطه وانا بدعك بأيديا كسها وهى بقت تتأوه وتقول اااااااااه يا حبيبى كمان ااااااااه دخله كمان دخله اوى يا حبيبى ااااااااه ااااااااااه مش قادره اااااااااه كمان كمان اوى وانا بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وروحت رايح بأيديا اقفش فى بزازها واقرصها من حلمات بزازها وانا بدعك بأيديا التانيه كسها وبنيكها فى خرم طيزها وهى مش مبطله اهات ومش ساكته وعماله تقول ااااااااه يا حبيبى كمان كمان ااااااااااه مش قادره دخله اوى ااااااااه ااااااااه اااااااااااه مش قادره اااااااااااه وانا بزود فى سرعه نيكى فى خرم طيزها لما كنت خلاص هاجيب ولاقيتها بتقولى ااااااااااااه ااااااااااااه دخله اوى اه اوى اااااااااااه باجيب اااااااااااه باجيب يا حبيبى اااااااااه مش قادره قولتلها وانا كمان هاجيب فى طيزك وهى تقولى اااااااااااه هات معايا يا حبيبى ااااااااااه هات فة طيزى اه هات فى طيز مراتك ااااااااااااه اااااااااااه ونزلت انا وهى مع بعض وهى نزلع على ايديا وانا نزلت لبنى كله فى خرم طيزها وروحت واخدها فى حضنى على الكنبه ومحسناش بنفسنا ونمنا ويادوب صحينا على ميعاد مرواحنا من الجامعه واتشطفنا ولبسنا بسرعه وروحتها بيتها واستمريت على كده شهرين انيك حبيبتى وخطيبتى بسنت وصدقونى يا جماعه الجنس معاها ليه طعم تانى خالص لحد ما فى يوم كان ميعاد زيارتى الاسبوعيه لبسنت خطيبتى وروحت عندهم البيت بس لاقيت سميره بس اللى فى البيت لوحدها وكانت لابسه جلابيه بيتى بفتحه صدر واسعه ووقفت اكلمها من على الباب وسألت على بسنت وابوها وقالتلى بسنت مع ابوها عند الدكتور قولتلها وانتى لواحدك ومش خايفه حد ييجى يسرقك ولا يعمل اى حاجه وبضحك وهى لاقيتها بتضحك وبتقولى اسد يلا فى ايه دا انا اخوف بلد روحت ضاحك اوى قولتلها ماشى يا اسد ابقى عرفى بسنت انى جيت وهبقى اجيلكو الاسبوع الجاى باى قالتلى لا تمشى ايه ادخل بس دا بسنت على وصول وبعدين انا عوزاك فى موضوع قولتلها موضوع ايه قالتلى ادخل بس هنتكلم على الباب قولتلها ماشى ودخلت قعدت على الكنبه وهى دخلت المطبخ تجيب عصير وجت وهى بتحط العصيؤ لاقيت بزازها بانت اوى من فتحه الصدر بيتاعه الجلابيه بحلمه بزازها اللى واقفه وكان واضح اوى انها مش لابسه برا تحت الجلابيه وجت تمشى عشان تقعد جمبى كانت هتتكعبل وتقع روحت ضاحك قولتلها ههههههههههه لا اسد اوى قالتلى ايه تحب اوريك وبتضحك قولتلها اسكتى بقى فى اسد بيقع كده راحت ضاحكه وهى بتقولى ماشى انا هوريك وراحت جايه ناحيتى وبتحاول تزقنى وانا مسكت ايديها وبحاول ازوقها انا كمان وابتدا هزار بالايد بينا انتهى بأنى روحت منيمها على الكنبه ورجليها على الارض وماسك ايديها الاتنين بأيديا الاتنيت وانا ساند بجسمى على جسمها وانا بين رجليها وجلابيتها اترفعت لفوق ركبتها ونص فخادها بانت وانا هيجت اوى وزبرى وقف نار فى البنطلون وببص فى عينيها شوفت شوق وهيجان ابن متناكه هيجنى اوى روحت ضاحك وقولتلها هاه مين الاسد دلوقتى وهى ضحكت وانا ضحكت ومعرفش ليه قررت انى اسيب اعصابى واشوها هى هتعمل ايه واول ما سيبت اعصابى لاقيتها راحت لفانى وبقيت انا اللى قاعد على الكنبه وهى عشان تتملك منى اكتر لاقيتها قعدت على حجرى وجلبيتها مرفوعه لحد نص فخادها وكسها بقى فوق زبؤى اللى واقف زى عمود النور فى البنطلون وهى بتضحك وبتقولى هاه مين الاسد دلوقتى وانا روحت ضاحك وقايلها انا بردو انا اللى سايبك اصلا وببص فى عينيها لاقيتها بتتعمد انها تهز جسمها على زبرى اللى قاعده عليه وانا سايبلها نفسى خالص ولاقيتها بتقولى كده طب ما تورينى يا اسد قولتلها ماااااشى ومن غير كلام روحت شادد اعصابى على ايديها ومرجعها تانيها ورا ضهرها وروحت شاددها فى حضنى وروحت بايسها من شفايفها وهى ساكته ومش بتعمل حاجه خالص وروحت باعد عن شفايفها عشان اشوف هى هتعمل ايه لاقيتها راحت ضاحكه وقالتلى ماشوفتش حاجه روحت سايب ايديها وماسكها من دماغها وروحت بايسها بوسه بنت متناكه من شفايفها ولاقيتها بتتفاعل معايا فى البوسه وعماله تحسس على رقبتى وانا روحت نازل بأيديا رفعت الجلابيه واكتشفت انها مش لابسه اندر كمان تحت الجلابيه وابتدينت نبوس بعض وروحت باعدها عنى وقلعتها الجلابيه ورجعت تانى ابوس فيها وهى قاعده على حجرى وانا عمال بدعك فى جسمها كله وهى راحت باعده عنى وراحت مقلعانى التيشيرت بيتاعى ورجعت تانى تبوسنى فى شفايفى وانا بحسس على طيزها وبزازها وهى عمابه تحسس على صدرى وراحت قايمه من فوق منى وقالتلى تعالى ندخل جوا احسن وهى ماشيه ادامى عريانه ملط وانا ماشى وراها بفك الحزان والزراير بيتاعه البنطلون وهايج نيك على منظر بزازها وطيزها الفاجرين وروحت ضاربها على طيزها واحنا ماشيين وهى بصتلى بلبونه بنت متناكه وقالتلى اى بالراحه وضحكت وانا قولتلها هو انتى لسع شوفتى حاجه قالتلى لما نشوف واول نا دخلنا انا وهى الاوضه روحت قالع البنطلون وهى كانت قعدت على السرير وانا روحت طالع على بركبتى وهى جت وقفت ادامى على ركبتها بردو وابتديت امسك بزازها وروحت واخد حلمه بزها اليمين فى بوقى اللعب فيها بلسانى وابوسها وانا بقفش فى بزها الشمال بأيديا اليمين وبحسس على فرده طيزها بأيديا الشمال وهى ماسكه زبرى فى ايديها بتدعك فيه وراحت موطيه ونازله على زبرى رفعاه لفوق على بطنى بأيديها ونزلت تلحس بضانى بلسانها وانا عمال احسس على شعرها وراحت طالعه تمشى بلسانها على زبرى لحد ما وصلت لراس زبرى وراحت بيساه وبصتلى وقالتلى زبرك حلو اوى يا واد وراحت مدخله راس زبرى فى بوقها وبقت عماله تمص فيها وتعمل دواير بلسانها حوالين راس زبرى وانا هيجت نيك وبقيت عمال احسس على ضهرها وهى موطيه وبتمص فى راس زبرى وعماله تعمل اصوات اممممممم امممممممم وتمص فى زبرى وابتدا تاخد زبرى كله فى بوقها وتدخله وتخرجه وانا بقيت هايج فشخ عليها وبقيت احسس على ضهرها بأيديا الاتنين لحد ما وصلت لفرده طيزها وهى موطيه ادامى وانا بقيت احسس وافعص فى طيزها وهى موطيه وعماله تمص فى زبرى وروحت ماسكها من دماغها وبقيت ادخل زبرى واخرجه وبقيت انيكها فى بوقها بسرعه وهى عماله اممممممم امممممم امممممم وراحت مطلعه زبرى من بوقها وقالتلى نام على ضهرك احسن يا حبيبى وانا روحت نايم على ضهرى ومسكتلها زبرى بأيديا عشان تكمل مص فيه وهى بقت عماله تمشى بلسانها على كل حته فى زبرى وبزازها الناعمه الطريه على فخادى وراحت واخده زبرى كله تانى فى بوقها تمصه وانا ابتديت احسس على جسمها تانى واحسس على طيزها واقفسها من لحم طيزها الطرى الفاجر وزبرى بقى زى عامود النور واقف داخل خارج فى بوقها وهى بأيديها عماله تدعك فيه وتطلعه تتف عليه من ريقها وترجع تانى تدعك فيه وتحطه فى بوقها تمصه تانى وانا كنت هيجت على الاخر وقولتلها حطيه بين بزازك قالتلى ايوه بقى هو دا الكلام وراحت ماسكه بزازها بأيديها وضميتها على زبرى وبقت عماله تطلع وتنزل ببزازها الطريه الناعمه على زبرى وانا هايج نيك من نعومه وسخونيه بزازها وروحت ماسك بزازها بأيديا وبقيت احرك وسطى وزبرى بين بزازها وهى تقولى اااااااااااه يا حبيبى نيكنى فى بزازى اوى ااااااااه زبرك حلو اوى يا واد وكبير ااااااااااه يا بخت البت بسنت بزبرك دا ااااااااااه وانا روحت مطلع زبرى من بين بزازها واديتهولها فى بوقها تانى وبقولها طب مصى زبر خطيب بنتك يا لبوه عشان يكيفك كويس وهى راحت واخده زبرى فى بوقها تمصه وهى بتقولى بس كده عينيا لزبرك دا وبقت تمص فيه لحد ما اتغرث من ريقها ولعابها وانا بضربها على بزازها بكف ايديا وهى بتمصلى وروحت مطلع زبرى من بوقها وضميت بزازها تانى على زبرى ورجعت انيكها فى بزازها اللى مهيجانى وياما جيبت لبنى عليهم وانا بتخيلهم وهى بقت تتأوه وتقولى اااااااه يا كريم اااااااااااه يا حبيبى نيكنى يا حبيبى ااااااااااه نيكنى فى بزازى كمان اااااااااااه اااااااااااااه وانا روحت مقومها وخليتها تنام على ضهرها ودماغها مسنوده على على المخده وتفتح بوقها وروحت قاعد على بطنها وروحت ضامم بزازها على زبرى ورجعت تانى انيكها فى بزازها وهى فاتحه بوقها وبتاخد راس زبرى تمصها كل ما تطلع من بين بزازها وعماله تقول اممممممم اممممممم اااااااااه كمان امممممم امممممممم وبقيت اقرص على حلمات بزازها الاتنين بصوابعى وانا ماسك بزازها وضاممهم على زبرى وعمال انيكها فى بزازها الكبيره الطريه الناعمه وروحت مخرج زبرى من بين بزازها ونزلت افتح رجليها عشان اللحس كسها لاقيتها بتقولى لا دخل زبرك على طول انا هايجه لواحدى من مصى لزبرك ومن حركاتك دى وروحت قاعد على ركبتى ومسكت زبرى بأيديا وبليته بأيديا من لعابى وروحت مدخل راس زبرى فى كسها الضيق الفاجر من سخونيته لدرجه انى حسيت ان راس زبرى اتلسعت وهى بتقولى امممممممم وانا روحت مطلع راس زبرى من كسها وابتديت امشى براس زبرى على كسها من بره وهى تقولى ااااااااااه دخله بقى ابوس ايديك ااااااااااه عوزاه جوايا اوى اااااااااااه وانا اقولها عاوزه ايه وهى تقولى عاوزه زبرك وانا اقولها عوزاه فين قالتلى ااااااه عوزاه فى كسى قولتلها عوزاه ليه قالتلى دخل زبرك بقى ونيكنى مش قادره اااااااه وانا كل دا بمشى راس زبرى على كسها من بره وروحت مره واحده مدخل زبرى فى كسها لحد نصه وهى قالى ايييييى ااااااااااه دخله كله يا حبيبى ااااااااااه وانا ابتديت اخرج وادخل زبرى لحد النص فى كسها وهى بتقول ااااااااااه يا حبيبى دخل زبرك اكتر ااااااااااه مشتاقه للزبر اوى اااااااااه وابتديت ادخل زبرى كله واخرجه فى كسها وانيكها بالرحه خالص وهى عماله تتأوه وتقولى اااااااااااااه ااااااااااااااه كمان كمان يا حبيبى كمان ونزلت بأيديها تدعك فى كسها وانا بنيكها وروحت مزود سرعتى وهى بتقولى اممممممم ااااااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااه مش قادره اااااااااااه وانا ابتديت انيكها بسرعه اوى وجسمها بقى يترج تحت منى وبزازها الملبت بتتهز زى طبق الجيلى وبقيت اقولها كسك حلو اوى وهى تقولى ااااااااااااه نيكنى كمان يا كريم ااااااااااااه انت اللى زبرك حلو اوى اااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااه نيكنى كمان نيكنى اوى اااااااااه وعماله تلعب فى كسها بأيديها الشمال وبأيديها اليمين بتدعك فى حلمه بزها اليمين وانا نزلت على بزها الشمال ارضع فى الحلمه بيتاعته وانا بنيكها بأقصى سرعه عندى فى كسها وهى عماله تتأوه وتقولى اااااااااه اااااااااااااه كمان يا حبيبى ااااااااااااه كمان نيكنى فى كسى اوى اااااااااه اااااااااااه مش قادره يا حبيبى اااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااااااه وانا روحت مطلع زبرى من كسها وقولتلها نامى على جمبى وهى نامت على جمبها الشمال وانا روح نايم وراها ورافع رجلبهت اليمين وروحت مدخل زبرى فى كسها من ورا وبقيت انيكها بأقصى سرعه وهى عمالت تتأوه وتقولى اااااااااااااااه كمان اااااااااااه زبرك حلو اوى ومكيفنى ااااااااااه يا حبيبى نيكنى اوى ااااااااااه حماك عمره ما طول كده معايا ااااااااااه يا حبيبى نيكنى اوى كمل ااااااااه كمان كمان اااااااااه مش قادره وانا هيجت اوى وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى فى كسها وروحت على بزازها ارضع فيهم ببوقى ونزلت على كسها تدعكه بأيديا وانا بنيكها بسرعه وهى تقولى ااااااااااه اااااااااه كمان يا حبيبى كمان اه نيكنى اسرع اسرع كمان ااااااااااه نيكنى اوى ايوه كده ايوه كده اوى اااااااااااه اوى ولاقيتها مره واحده بتقول ااااااااااه كمان كمان كمان كمان ااااااااااااااه نيكنى اسرع ااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه وراحت منزله عسلها كله على زبرى وهو جوا كسها وانا بنيكها فى كسها وانا روحت مخرج زبرى من كسها ونزلت اللحس كسها بلسانى وادوق طعم عسل كسها زى ما دوقت عسل كس بنتها بالظبط وهى هاجت تانى وبقت تقول اااااااااااااه يخربيتك هديتنى اااااااااااه اللحس اوى ااااااااااه وانا كملت لحس فى كسها وروحت مقومها وخليتها تاخد وضع الدوجى استايل وروحت واقف وراها ومدخل زبرى فى كسها تانى وبقيت انيكها بسرعه وهى بقت تتأوه وتقزلى امممممم اااااااااااه كمان يا حبيبى ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااه كمان يا خطيب بنتى ااااااااه وانا هيجت عليها اوى وعلى شرمطتها وكلامها دا وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى بقت تتأوه وتقولى اااااااااااااه يا حبيبى اااااااااااااه نيكنى اوى يا اسدى ااااااااه نيك لبوتك ااااااااه نيكنى فى كسى اوى اوى ااااااااااااه كمان وانا من هيجانى روحت ماسكها من دراعها وتنيته ورا ضهرها وبقيت بنيكها بأقصى سرعه عندى وبضربها على طيزها وهى بقى تتأوه وتقولى اااااااااه نيكنى يا حبيبى اااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه اااااااااااه وانا اقولها اهوه يا شرموطه بنيكك اهوه وهى تقولى ااااااااه نيكنى اوى اااااااااه اشتمنى اكتر ااااااااااه وانا حسيت انها هاجت اوى على الشتيمها وانا بنيكها بأقصى سرعه واقوبها اهوه يا شرموطه خدى فى كسك يا لبوه وهى تقولى ااااااااااه نيكنى اكتر انا شرموطك ااااااااه نيك لبوتك يا اسدى اااااااااااه مش قادره نيكنى كمان ااااااااااه وابتديت ابعبصها فى خرم طيزها وانا بنسكها ولاحظت ان طيزها مفتوحه وبقيت احط صوباعين فى خرم طيزها وانا بنيكها بزبرى فى كسها وهى بتتأوقظه وتقولى ااااااااااه نيكنى كمان اااااااااه شكلك خبره وبتحب ااااااااه نيك الطيز قولتلها طيزك مفتوحه قالتلى اااااااه لو عاوز تنيكها نيكنى اااااااااه نيكنى فى كل حته فى جسمى اااااااه وانا روحت مطلع زبرى من كسها وروحت باله بريقى وروحت مدخله فى خرم طيزها وبقيت بنيكها بسرعه وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه كمان يا حبيبى ااااااااااه نيكنى فى طيزى اى ااااااااااه نيكنى فى كل خرم فى جسمى ااااااااااااه مش قادره يا حبيبى ونزلت تدعك فى كسها بأيديها وانا بقيت بنيكها فى خرم طيزها بأقصى سرعه عندى وعمال اقفش فى بزازها وهى بقت تتأوه اوى وعماله تقولى ااااااااااه زبرك فاشخلى طيزى ااااااااه يا حبيبى ااااااااااه كمان كمان ااااااااااه مش قادره نيكنى اوى يا حبيبى نيكنى فى طيزى اوى يا كيمو ااااااااااه وشويه ولاقيت اهاتها بتزيد وبتقولى اااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااه نيكنى اسرع يا حبيبى ااااااااااه اسرع اسرع نيكنى اوى اااااااااااه مش قادره باجيب باجيب اااااااااااااه وانا كمان كنت خلاص هاجيب قولتلها اجيب فين وهى بقت تتأوه وتقولى ااااااااااه ااااااااه هات معايا ااااااااه هات فى طيزى ااااه ارويها بلبنك ااااااااه مش قادره ولاقيتها نزلت عسل كسها كله على ايديها فى نفس الوقت اللى انا كنت باجيب فيه لبنى كله فى خرم طيزها وروحت هادى فى حركه جسمى ونزلت بوستها من ضهرها وهى نامت على بطنها وانا سيبتها ودخلت اتشطف واغسل نفسى وطلعت لبست هدومى وهى قالتلى اوعى حد يعرف يا كريم يقتلونى قولتلها متخافيش وبوستها وسلمت عليها ومشيت واستمريت حوالى 4 شهور انيك سميره ام خطيبتى فى كسها وطيزها وانيك بسنت خطيبتى فى طيزها ومستنى يوم الدخله عشان انيكها فى كسها هى كمان

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي