سكس مع جارتي الممنوحة xnxxx

سوسن جارتنا عندها 15 سنة، قمحية وقصيرة، وزنها متوسط لا تخينة ولا رفيعة، بزازها مدورة زي كورتين صغيرين ونافرين ومغريين، طيزها مش كبيرة بس مغرية برضو، من الاخر جسمها مغري جدا للنيك، ف يوم كنت في الشارع وشفتها، كنت هايج جدا يوميها وعاوز انيك اي واحدة، بحكم ان احنا جيران بنضحك ونهزر مع بعض عادي، المهم قابلتها وهزرنا بكلمتين ومشيت علشان تروح، مشيت وراها لحد مدخل بيتهم ودخلت وراها ورحت مبعبصها، معرفش عملت كدة ازاي، بس هيجاني خلاني افكر بزبي مش بعقلي، وخصوصا انها ممكن تفضحني في الشارع، بس رد فعلها كان مفاجاة ليا، اتاوهت اهة خفيفة ودخلت بطيزها لقدام من البعبصة، ولفت وقالتلي وهي بتبتسم : حتى انت؟
تنحت من غرابةاجابتها وقلتلها : حتى انا؟! هو في غيري؟! ردت عليا باجابة اغرب : قصدك هو فاضل حد غيرك؟، تنحت تاني من الاستغراب، وسالتها : لا ده انتي تحكيلي بقى
- مش هينفع دلوقتي، علشان ماما او حد من اخواتي ممكن يطلع ويشوفنا سوا، بكرة هيروحو السوق الصبح، هتحجج باي حاجة علشان مروحش معاهم، بس متجيش غير لما تشوفهم خرجو
*طيب مفيش تصبيرة كدة لبكرة
-لا مفيش، بكرة هنعمل اللي احنا عايزينو براحتنا
خرجت من بيتهم وانا مش مصدق نفسي، معقولة اللي حصل كدة في خمس دقايق، معرفتش انام يوميها من كتر التفكير في اللي هيحصل بكرة، تاني يوم راقبت سهام وابتسام(اخت سوسن وامها ) لما خرجو ونزلت جري على بيت سوسن، فتحتلي الباب وهي لابسة جلابية بيتي نص كم خفيفة، دخلت علطول ومديتهاش فرصة ورحت بايسها، وهي انسجمت معايا علطول، وايدي من ورا كانت بتقفش طيزها وتبعبصها من فوق الجلابية، بدات ارفعلها الجلابية علشان امسك طيزها عاللحم، كل دة وانا ببوسها، وهي كانت مندمجة معايا تماما، وبعدين بدات المس كسها بايدي من فوق الجلابية، وهي كانت ماسكة ايدي اللي بحسس بيها على كسها علشان مدخل ايدي في كسها
*انتي لسة متفتحتيش
-لا انا لسة بنت
*كويس انك قلتيلي علشان اخد بالي
المهم قلعتها الجلابية، ونزلت لحس وبوس في رقبتها وصدرها، قلعتها السنتيانة وظهرلي بزازها اللي كان نفسي امسكهم وامصهم من زمان، سكت شوية وانا ماسك فردة بزها البيضا وببصلها
مشاهدة افلام سكس - سكس مع مرات اخوه - سكس مع مرات ابوه - سكس مع حماتي - سكس مع جدها - سكس مع العمة - سكس مترجم محارم - سكس xnxx
- ايه مالك وقفت ليه
*مش قادر اصدق اني ماسك البز اللي مدوخني من زمان
- هههههه، ده انت شكلك واقع خالص
* جسمك وبزازك يوقعو جبل
-هههههه، ده انت طلعت مش سهل
*مش اصعب منك ومن بزازك وطيزك
- طيب يلا نكمل ونخلص قبل ما يرجعو
بدات امص حلمة بزها واعضهم عض خفيف، وهي كانت بتتاوه وتعض على شفايفها من المتعة، وبعدين نزلت على بطنها بوس ولحس لحد ما نزلت لسوتها، وبدات احسس بايدي على كسها من فوق الكلوت، بدات اقلعها الكلوت واحدة واحدة، وبعدين ظهرلي كسها، مكدبتش خبر ونزلت لحس لكسها وادخل لساني في كسها والعب في زنبورها، لفيت وشها للحيطة، ومسكت فىدتين طيزها وفضلت افركهم بايدي واضربهم ضرب خفيف، وسوسن تتاوه مع كل ضربة، بدات ابوس فردتين طيزها والحسهم، سالتها على اوضة النوم، مشيت قدامي وانا وراها ماسك فرقة طيزها بفعصها بايدي وبعبص خرم طيزها
*اظمنبقى جه وقتك دلوقتي
- عارفة اكيد
نزلت عالارض نزلتلي البنطلون، وشهقت لما شافت زبي
-يلهوي هو كبير كدة ليه
*ولسه كمان لما يقوم
- هو كمان لسه مقامش، ده انا هتفلق نصين كدة
* ههههه، متخفيش هفلقك براحة، شفتي انتي اللي بتضيعي وقت في الكلام ازاي
بدات تمص زبي، وانا قعدت عالسرير، كانت مستمتعة جدا بالمص، وكمان كانت بتحط بضاني في بقها، استغربت من خبرتها في المص على سنها الصغير
-ممممم، زبك طعمو حلو اوي، انت كنت مخبيه فين من زمان
* انتي اللي كنتي مخبية الشرمطة دي فين من زمان
-مممم، هقولك بعدين بس خليني اكمل مص علشان ورانا لسه حاجات تانية
*ههههه، ده انتي طلعتي مشكلة
كملت مص شوية، وانا مسكت راسها وبدات انيك بقها بزبي، وبعدين نيمتها على ضهرها عالسرير، وفتحت رجليها وبدات الحس كسها تاني والعب في زنبورها، وبعدين وقفت ورفعت رجليها الاتنين على كتفي، وبدات اجهز زبي علشان ادخلو
-انت بتعمل ايه، انا قلتلك انا لسه بنت
* ما انا واخد بالي، انا هدخلو في طيزك
- ماشي بس براحة عليا، طيزي مش واخدة عالاحجام دي
بدات ادخل راس زبي، ولاحظت ان خرم طيزها واسع
* اي اي، براحة زبك هيعورني
- انتي هتستعبطي، خرمك واسع وشكلك بتتناكي في طيزك كتير
* بتناك اه بس الحجم ده موردش عليا قبل كدة
دخلت زبي واحدة واحدة لحد نصو، وبدات انيكها براحة، وهي بدات تتاوه وتبرق بعنيها، وكان واضح فعلا انها بتتالم، بس اعمل ايه انا هايج ومش عارف اتحكم في نفسي، شوية وحسبت ان خرم طيزها بدا ياخد على زبي، فبدات اكتر شوية، وهي تتاوه اكتر، شوية شوية لحد ما دخلت زبي كلو، ولما حسيت ان طيزها خدت على حجم زبي، بدات اسرع النيك، وهي بتتاوه وانا حاطط ايدي على بقها علشان متفضحناش، شلت زبي، وقلبتها على بطنها، وبدات ابعبصها شوية، وسعت فلقة طيزها بايدي، ورحت تافف في خرم طيزها مرتين، وبعدين بدات
ادخل زبي، بس طبعا المرة دي اسرع من المرة اللي فاتت، بدات انيكها، وهي تتاوه وانا حاطط ايدي على بقها، شوية وبدات اضربها على طيزها، فاهاتها بقت تزيد، انيكها واضربها على طيزها لحد ما طيزها احمرت، كل ده وانا كاتم بقها بايدي علشان صوتها ميطلعش، نزلت من عليها، وقلت اسيبها خمس دقايق تستريح، كانت بتترعش ن الوجع ومتكلمتش ولا كلمة لكام دقيقة، وبعدين جسمها هدي، ولفت وهي بتبصلي بغيظ، وكان واضح ان عينيها كانت بتدمع
- يخرب بيتك ايه ده، انت كنت بتنيكني ولا البهيمة
حطت ايدها في خرم طيزها اللي كان ورم من كتر النيك
-خخخخ، ده انا خرم طيزي اتهرى، ده وسع لدرجة انك ممكن تحط فيه برتقانة بحالها
* ههههه، تحبي نجرب
- لا لا نجرب ايه، الغريبة انك ده كلو ما نزلتش
* طيب يلا نكمل وما تضيعيش وقت
-لا احة، نكمل ايه، انا كدة هموت
* طيب هنجرب وضع يريحك شوية
- راحة ايه، هو زبك معاه راحة
* احه، امال هفضل هايج كدة من غير ما انزل
-همصلك ونزلهم في بقي
*طيب جربي بس الوضع ده الاول
نمت على ضهري عالسرير، وخليتها تقعد على زبي.،سوسن مسكت زبي وبدات تقعد على زبي وتدخلو في طيزها واحدة وبدات تتنطط على زبي، وانا امسك بزازها، وافرك حلماتها لان وشها كان ليا
*قومي واديني ضهرك، عايز اضربك على طيزك وانا بنيكك
-هو كلو ضرب ضرب مفيش شتيمة
*ههههه، عاوز اضربك وانا بنيكك يا شرموطة يا وسخة، حلو كدة
-ايوة كدة تمام
اديتني ضهرها وقعدت على زبي وبدات تتنطط، خليتها تميل لقدام شوية علشان اضربها على طيزها، ولما حسيت اني هجيبهم
*ااااه، هجيبهم، انزل لبني فين
-هاتهم على بزازي
نزلتها بسرعة ووقفت انا عالارض وهي قاعدة قدامي، ونزلت لبني على بزازها، وهي بتدعك في بزازها على زبي، واول ما لبني نزل فضلت تمسح بيه على بزازها، وتفرك بزازها على زبي، وبعدين خدت زبي في بقها علشان تمص اللبن الباقي
-مممم، طعم لبنك حلو اوي، لازم الزب الحلو ده يطلع منو لبن حلو
* يعني انبسطتي؟
-انا اتقطعت بس اتمتعت
سوسن مسكت كلوتها ومسحت بيه زبي واللبن اللي وقع عالارض
* يلا خش عالحمام واغسل نفسك
-ليه اححنا مش هنستحمى سوا
*هههه، لا معندناش وقت لكدة، امي واختي زمنهم جايين
* بس انا لسه عايز اكمل
-ماشي يا وحش عارفين انك جامد ومرة واحدة متشبعكش
*انتي بتتريقي صح؟ طيب ايه رايك بقى اهو
مسكتها علشان اخليها تلف وارشق زبي في طيزها
-خلاص خلاص مسدقاك يا عنتيل، بس يلا دلوقتي قبل ما نتمسك ونتفضح
دخلت الحمام غسلت، وطلعت وهي دخلت بعديا، وانا كنت بلبس هدومي، لما هي طلعت من الحمام
*ما قلتليش برضه، ايه حكايتك
-حكاية ايه
*لما بعبصتك وقلتيلي مش فاضل غيرك، وخرم طيزك اللي واسع زي النفق ده
-هههههه، هقولك، بص يا سيدي ا......
فجاة سمعنا قصوت باب البيت بيتفتح
-يلهوي يلهوي اهلي جم وهنتفضح
* متخفيش، انا هنزل تحت السرير، ولما الجو يهدى تعالي طلعيني وانا هخرج، بس خليكي طبيعية وعادي علشان ميشكوش في حاجة

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي