شاب يحكي كيف ناك اختة الجامدة

انا محمد ميدو 30 سنة من اسكندرية . وعايش انا واختى ايمان 26 سنة . وامى . امى متعودة كل اسبوع او 2 تسافر لخالتى وتقعد معاها 4 او 5 ايام . وطبعا مفيش غير انا واختى لوحدنا . وانا بنزل وبرجع البيت عادى وهى كمان . اختى جسمها نفس جسم مريام فارس بالظبط . ومتعودة علطول تقعد فى البيت بهدوم مفتوحة وضيقة وخفيفة وكدة . وبقالى كام شهر واخد بالى من انها بتتصرف تصرفات غريبة اكتر . يعنى بتستحمى والباب مفتوح تاندينى اجيبلها اى حاجة . وموقف اغرب من فترة بارضو . فتحت عينى فى يوم لقيتها واقفة قدام السرير عندى فى اوضتى وبتبص على وسطى جامد وسرحانة . وانا كان زبرى واقف وشادد البوكسر . ولما لقيتنى بتحرك خرجت بسرعة . والموضوع شغلنى كام يوم ونسيتة بعد كدة . وطبعا كل ما امى تكون مسافرة . تدخل تستحمى والباب مفتوح وستارة البانيو فرداها . او لماها والباب متوارب . قفلت الباب كذا مرة . وهى مصرة . ولقيتها فى كذا مرة تيجى تقعد معايامن غير هدوم تحت ولابسة لبس خفيف موضح كل حاجة . وكل دة انا بعمل مش واخد بالى . والموضوع اتطور . تكون فى المطبخ وتنادينى اجيب حاجة هى مش طيلاها وتقف قدامى ولما ارفع ايدى ترجع هى ورة تحك فيا . ومرة وهى بتستحمى نادت عليا اجيبلها حاجات من دولابها . ولقيت اللاب توب بتاعها مفتوح على منتدى نسوانجى . انا عارفة وعارف شكلة كويس . عملت من بنها وهى كانت قاصدة باين من رد فعلها . وخرجت وقعدنا وكلة تمام . وعلشان انا عملت انى مخدتش بالى . بعد نص ساعة قالتلى محمد شوفلى اللاب مالو . تقيل اوى وقارفنى . وجابتهولى وقعدنا فى الانترية . وقالتلى هقوم اعمل حاجة نشربها .وسابتنى وكل شوية ترمى عنيها من بعيد . وفتحت اللاب لقيت حاطة فولدر كلة صور . باين منة حد عريان . فتحت الفولدر . لقيت صورها كلها ملط وحاجات هيجتنى اووووى اووووى . وجوجل كروم فتحتة لقيت منتدى نسوانجى والصفحات المفتوحة كلها قسم المحارم وقصص الاخ والاخت .
وحاجات نااااااار وحكايات بنت كلب تهيج اوى . ورجعت تانى للفولدر . الاقى كل صورة اشد من التانية وجسم جامد اوى اوى . مسكت نفسي بالعافية وعملت مش واخد بالى وقمت البس وانزل . قالتلى رايح فين قولتلها ساعة وجاى . ونزلت قعدت على كفتريا ودماغى مشغولة وزبرى كل شوية يقف . وعمال اقول لنفسى اه لا اه لا يلا مش هينفع . وخلصت وطلعت البيت . قالتلى شوفت اللى حصل قولتلها اية ؟؟ قالت صاحبتى ريم شقتهم اتسرقت وحرامية وحوار مش راكب . قالتلى انا خايفة . قولتلها بطلى هبل يابنتى هنتسرق هنا ازاى . فى كاميرات وامن وفى 30 ترباس امك عاملة الباب محسسانى ان احنا خزنة البنك المركزى .. قالتلى لا انا خايفة بجد . وهى ولا خايفة ولا حاجة . قلتلها اقفلى الابواب كويس واقفلى الباب عليكى . قالتلى لا انا هنام جنبك انهاردة . قلت فى عقل بالى شكلة هيحصل . قولتلها ماشى . فرحت . وعدى نص ساعة قالتلى هتنام امتى . قولتلها شوية . تعدى ربع ساعة وتقولى عايزة انام . قولتلها تعالى يلا . دخلت اوضتى . وهى قالتلى هغير واجيلك . وانا متعود انام بالبوكسر . لبست شورت وتيشرت . وماسك الموبايل لقيتها دخلالى بحاجة قطن خفيفة وقصيرة وباين ان مفيش اى حاجة تحتيهم . قالتلى انت هتنام كدة . قولتلها اه . قالتلى لا كدة انا هخنقك بقى انت علطول بتنام بالبوكسر . ضحكت وقلتلها ماشى يا جزمة . ضحكنا وقلعت . وبصراحة كنت حاسس بهيجان غريب . وقمت نايم قامت نامت جنبى وادتنى ضهرها . ولقيتها بتقولى . اللاب توب مالو مضايقنى وتقيل . قولتلها اللاب توب علية فضايح وانا مش هتكلم معاكى فيها دلوقتى . ضحكت وقالتلى انت شوفت الصور قلتلها اه ولو وصلت لحد هيحصل مصايب وجرايم قالتلى لا و**** وحياتك عندى مش لحد ولا حد شافها غيرك انت . ولقيتها بتحرك وسطها عليا .
زبرى كان واقف شوية لمس فلقة طيزها . سكتنا خالص مفيش حس . دقيقة ولقيتها بتقولى سريرك مش مريح وبتعدل نفسها وبترجع عليا ورجعت اوى وهى عاملة نفسها بتعدل نفسها وتتهز يمين وشمال وترجع لحد ما زبرى بقى بين فلقة طيزها الطرية الكبيرة . وانا قلبى بيدق هيقف من كتر الدق . وقالتلى محمد . اية دة ؟ قولتلها اية قالت فى حاجة تحت كدة ايدك دى . قولتلها ايدى ال2 اهم . قالت طيب اية دة ؟ فى حاجة جامدة كدة تحت . قولتلها معرفش . قالت استنى كدة ومدت اديها وقامت ماسكة زبرى قالت اية دة يخرابى .. محمد اية دة يابنى . قلتلها اية يابنتى قالت لالا بجد اية دة . قولتلها معرفش . قالتلى بقولك عايزة اشوفوو . قولتلها بتستعبطى قالتلى بجد يلا بقى . قلت هو يوم مش فايت . قلتلها طيب بس انا كمان اشوف قالت يلا اتفقنا . قمت قعدت على السرير وجت قعدت جنبى . قالت يلاااا . لا استنى استنى هنور النور . قامت نورت وجت . قمت مطلعة من البوكسر وانا مش مصدق انا واختى بنعمل كدة ومش قادر امنع نفسي وسخنت جدا جدا . وقلعت البوكسر وزبرى واقف لفوق مش لقدام من كتر  الهيجان اللى حاسسة . وهى قالت يخراااابى يجنن بجد اوى محمد عايزة امسكة سكت وهى مدت ايدها ومسكتة وقعدت تفرك فية . سخنت وقلتلها ورينى انتى كمان قامت سايبة ايدها من على زبرى وقامت وقفت وقلعت وبقت ملط قدامى عروق زبرى طلعت اكتر واتنفخ جامد . قلتلها اية الحلاوة دى يابت . قالتلى اية رايك قلتلها مكنتش متخيل انك كدة . مسكت زبرى تانى . وتقولى بصراحة دة كبير اوى اية دة يابنى . قلتلها اه مانتى فاهمة اللاب توب بتاعك مليان وبتدخلى على حاجات سكس . قالتلى مانت اخدت بالك اهو قولتلها يعنى انتى قاصدة قالت بجد اه . ونفسي فيك من زمان اوى . قلتلها وانا قدامك اهو . لقيتها وطت على الارض وانا قاعد على السرير فاتح رجلى وزبرى واقف ومسكت زبرى اوى . وقالت لا هبوسو قولتلها اعملى اللى انتى عايزاة . مصت زبرى مصة روووعة . وتمص اكتر واكتر ومديت ايدى امسك فى بزازها واهزها زالعب فى بزها . وهى تمص وحلماتها . قلتلها ابوس صدرك بقى . قالت يلا . قمت موطى وماسك بزازها وحلماتها عصر وانا امص بزازها وحلماتها الوردى . وهى تدعك فى زبرى اوى . قلتلها وبعدين مش هنعرف نعمل اكتر من كدة . قالت لا ممكن بس متدخلش بتاعك عندى قدام . قولتلها يلا بينا . قامت ونيمتها على السرير وفتحت رجليها وحطيت زبرى على كسها من برة نيمتة فوق كسها وبدات ادعك واروح واجى وهى تقول اااااااه . وزبرى بيتزحلق جامد من كتر ما هى جايبة . وبزازها تتهز لقدام وترجع لورا . قالتلى استنى براحة واحدة واحدة وبدات تترعش جامد وتنزل شهوتها . وقمت انا هجت اكتر كملت . قالتلى لما تيجى تنزل قولى قولتلها هنزل فعلا . قالتلى استنى وقامت بسرعة وجت ماسكت زبرى ترضع فية رضاعة جامدة . لحد ما قولتلها هجيبهم . قالت يلا . جبتهم جوة بؤها . ونزلت كمية لبن بتاع ربع كيلو . واتمتعنا احنا ال2 . ومن ساعتها بقينا نعمل كدة كل ما الجو يسمح بكدة

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مراتة شرموطة يعاقبها بالنيك مع امها سكس حماتي

زوج اختها قطع كسها من النيك

انا وحماتي واختها سكس محارم ثلاثي